اسکوچیچ: ایران می‌تواند تیم خطرناکی باشد : سرمربی جدید فولاد خوزستان عنوان ...


سرمربی جدید فولاد خوزستان عنوان کرد شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند در برزیل تیمی خطرناک نشان دهند. تسنیم: سرمربی جدید فولاد خوزستان عنوان کرد شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند در برزیل تیمی خطرناک نشان دهند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی فصل پیش ملوان که به تازگی هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفته در گفت‌و‌گو با روزنامه «vecernji» چاپ زاگرب کرواسی در خصوص گروه F جام جهانی 2014 گفت: در حالی‌ که بسیاری آرژانتین و بوسنی‌وهرزگوین را مدعی اول صعود از گروه F می‌دانند ایران و نیجریه تلاش خواهند کرد تا همه را شگفت‌زده کنند. ایران می‌تواند در این مسابقات تیم خیلی خطرناکی باشد.

وی در خصوص جایگاه فوتبال در ایران اظهار داشت: ایرانی‌ها تب فوتبال دارند و در کشوری که 78 میلیون جمعیت دارد مسابقات فوتبال 20 میلیون بیننده دارد. ایرانی‌ها مشتاق آغاز جام جهانی هستند، جایی که تیم ملی این کشور با موفقیت خود را به مرحله پایانی این مسابقات رساند.

بر اساس گزارش این روزنامه، بهترین بازیکنان تیم ملی ایران اشکان دژاگه، هافبک فولام و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم چارلتون هستند. کاپیتان و رهبر این تیم در میدان هم جواد نکونام است که شش سال سابقه بازی در اوساسونای اسپانیا را دارد. وزنه اصلی این تیم کارلوس کی‌روش، دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد است که سابقه سرمربیگری تیم‌ ملی پرتغال و رئال‌مادرید را هم در کارنامه‌اش دارد.

روزنامه «vecernji» همچنین مدعی شد دستمزد سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان سالیانه 4 میلیون یورو است و به نام مربیانی کرواتی اشاره کرد که تاکنون در تیم‌های ایرانی مربیگری کرده‌اند که عبارتند از: ایویچ، پوبلوکویچ، بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو کرانچار و دراگان اسکوچیچ.

سرمربی فولاد در مقایسه لیگ فوتبال ایران و کرواسی عنوان کرد: فصل گذشته هدایت ملوان را برعهده داشتم و به مقام هفتمی لیگ رسیدم که بهترین نتیجه‌ این تیم بود که از سال 2005 رقم خورده بود. به خاطر کسب نتایج خوب هم بود که مورد توجه باشگاه فولاد، قهرمان لیگ برتر ایران قرار گرفتم. به نظرم شرایط لیگ کرواسی بهتر است ولی برخی تیم‌های لیگ برتر در ایران ورزشگاه‌هایی با گنجایش 50،60 هزار و حتی 100 هزار نفری دارند. فوتبال در ایران معنی خاصی دارد.


ویدیو : اسکوچیچ: ایران می‌تواند تیم خطرناکی باشد