اسکوچیچ: از نتایج فولاد راضی نیستم : سرمربی تیم فولاد گفت: از نتایج تیم‌مان ...


سرمربی تیم فولاد گفت: از نتایج تیم‌مان راضی نیستم اما همیشه دیدگاهم به گونه‌ای بوده که هر روز بهتر کار کنیم و برای فردایی بهتر تلاش کنیم. خبرگزاری ایسنا: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: در مقابل تیمی بازی داریم که چه در داخل و چه در خارج زمین از بهترین تیم‌های ایران است که هم باشگاه و هم تیمی سازمان‌یافته دارد اما ما به امید نتیجه‌ای مثبت به اصفهان آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه نام سپاهان انگیزه دهنده به تیم‌هاست ادامه داد: همان گونه که فرکی شناخت خوبی از فولاد دارد من هم از سپاهان شناخت خوبی دارم که امیدوارم این شناخت فردا خودش را نشان دهد.

اسکوچیچ با بیان اینکه به لحاظ فنی به خوبی سپاهان را آنالیز کرده‌ایم اضافه کرد: از نتایج تیم‌مان راضی نیستم. اما به هر حال هدف ما این است که هر روز بهتر از قبل کار کنیم و خودمان را موظف می‌دانیم تا برای پیشرفت فوتبال قدم برداریم تا فردایی بهتر داشته باشیم اما به لحاظ حرفه‌ای بودن نیاز داریم که نتایج خوبی هم کسب کنیم که البته در برخی محیط‌ها این کار ساده‌تر است.

سرمربی فولاد درباره جماعتی بازیکن تیمش افزود: این بازیکن سه چهار ماه مصدوم بوده و هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

وی در واکنش به ضعف در ضربات ایستگاهی تیمش افزود: هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. حتی بارسلونا هم بعد از 5 سال هنوز نتوانسته مشکل ضربات ایستگاهی‌اش را حل کند.

اسکوچیچ در ادامه با اشاره به آکادمی باشگاه فولاد ادامه داد: غیر منطقی است که از آکادمی، سالانه 10 بازیکن بگیریم. فکر نمی‌کنم که در ایران تیمی باشد که سالانه این تعداد از محصولات آکادمی‌اش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مشکل سربازی از دست دادیم افزود: سه نفر از بازیکنان ملی‌پوش ما در تیم‌های دیگر هستند و فیکس ملوان و تراکتور هستند اما چه اشکالی داشت که این بازیکنان بتوانند در همه تیم‌ها بازی کنند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا جوانمردانه‌ است که فولاد بازیکنانی که خودش پرورش داده‌ است را با قیمتی ناچیز در اختیار تیم‌های دیگر قرار داده‌اند افزود: طبیعی است که رقابتی اقتصادی و بازرگانی تیم‌ها یکسان نیست ولی به هر حال چنین مسئله‌ای جوانمردانه هم به حساب نمی‌آید. اما در حالت کلی چنین مسائلی به من ربطی ندارد.


ویدیو : اسکوچیچ: از نتایج فولاد راضی نیستم