اسلحه همه کاره مخصوص فرار از آتش سوزی +عکس : اخبار گوناگون - اسلحه همه کاره ...



اخبار گوناگون - اسلحه همه کاره مخصوص فرار از آتش سوزی +عکس

"هوآنگ جونگ جیو" دستگاهی طراحی کرده است که مشکلات مختلف هنگام آتش سوزی را از بین می برد. این وسیله یک اسلحه است که همه نیازهای ضروری در زمان آتش سوزی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید سریعتر و با ایمنی بیشتر از محل حادثه دور شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هنگام گیر کردن در یک ساختمان در حال سوختن اولین چیزی که به ذهن انسان می رسد پیدا کردن یک کپسول آتش نشانی است تا بتواند راه خروج را پیدا کند. همچنین باید وسایل دیگری مانند ماسک و تلفن همراه و چراغ قوه را نیز به همراه داشت که عملا نگه داشتن همه آن ها با هم غیر ممکن است.

فرار از زندان , آتش سوزی , اسلحه

 
"هوآنگ جونگ جیو" دستگاهی طراحی کرده است که مشکلات این چنینی را از بین می برد. این وسیله یک اسلحه است که همه نیازهای ضروری در زمان آتش سوزی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید سریعتر و با ایمنی بیشتر از محل حادثه دور شوید.

این وسیله ترکیبی از ماسک، کپسول آتش نشانی، تلفن همراه و چراغ قوه است. برای فرار از آتش ماسک را روی صورتتان بگذارید و با گفتن شماره دستگاه به صورت خودکار شما را به مرکز مورد نظر متصل می کند همچنین با قسمت دوم دستگاه می توانید مسیر را باز کرده و از ساختمان خارج شوید.

چربی سوزی , دانلود فیلم فرار از زندان , فرار مالیاتی


حمل این دستگاه بسیار آسان است و طبق بررسی هایی که روی نمونه های اولیه صورت گرفته است احتمال زنده ماندن یک فرد در آتش سوزی با کمک این دستگاه 2 برابر بیشتر خواهد بود. جشنواره های مختلف در مورد امنیت و ایمنی این وسیله را به عنوان یکی از برترین طرح ها اعلام کرده اند.

 

پیتزا مخصوص , فرار , آتش سوزی پتروشیمی

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : اسلحه همه کاره مخصوص فرار از آتش سوزی +عکس