اسلام «یک كشور» شد! : نامزد حزب ملی استرالیا در یك مصاحبه تلویزیونی اسلام را ...


نامزد حزب ملی استرالیا در یك مصاحبه تلویزیونی اسلام را یك كشور خواند. پایگاه خبری العالم:   نامزد حزب ملی استرالیا در یك مصاحبه تلویزیونی اسلام را یك كشور خواند.

 "استفانی بانیستر" نامزد زن حزب "وان نیشن" در انتخابات عمومی ماه سپتامبر گفت كه از نامزدی خود در این انتخابات بعد از اینكه در یك مصاحبه تلویزیونی درباره اسلام گفت كه اسلام یك كشور است، كناره گیری كرد.

استفانی بانیستر 27 ساله مبارزه انتخاباتی خود را دو روز پیش در مصاحبه با شبكه تلویزیونی "سون" استرالیا آغاز كرد و این اشتباه را مرتكب شد.

ویدئوی این اشتباه به سرعت در شبكه اینترنت منتشر شد و كاربران به وی لقب "سارا پالین استرالیا" دادند.

سارا پالین نامزد تصدی معاونت رئیس جمهور با جورج مك كین در انتخابات سال 2008 میلادی آمریكا بود.

بانیستر در مصاحبه چهارشنبه گذشته خود گفت: "من مخالفتی با اسلام به عنوان یك كشور ندارم، اما معتقدم كه قوانین آنها نباید اینجا در استرالیا مورد پذیرش واقع شود."

بانیستر روز شنبه گفت كه از نامزدی كرسی نمایندگی حزب ملی در ایالت كوئیزلند درانتخابات عمومی آینده كناره گیری كرده است.

بانیستر به دو فرزند خود كه مورد تمسخر و طعنه رسانه های گروهی استرالیا و بخشی از مردم قرار گرفتند؛ گفت كه وی قربانی مونتاژ مصاحبه شده است تا "احمق" جلوه كند.

درهمین حال، جیم ساویج رهبر حزب ملی استرالیا این مطلب كه وی بانیستر را مجبور به استعفا كرده است، رد كرد و مدعی شد: بانیستر به علت تهدید شدن خانواده و فرزندانش و به علت ناسزاها، از نامزدی كناره گیری كرد و ما با تاسف آن را پذیرفتیم.


ویدیو : اسلام «یک كشور» شد!