اسرائیل: مهمترین تهدید امنیتی جهان احیا امپراتوری ایران است! : رئیس دولت رژیم ...



اخبار ایران و جهان , ایران دومین کشور غمگین جهان , ایران، دومین کشور غمگین جهان

رئیس دولت رژیم صهیونیستی سیاست های منطقه ای ایران و دستیابی تهران به تسلیحات هسته ای را مهمترین تهدید خاورمیانه و جهان توصیف و اظهار امیدواری کرد ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای ترجیحاً از راه دیپلماتیک محقق شود.

رئیس دولت رژیم صهیونیستی سیاست های منطقه ای ایران و دستیابی تهران به تسلیحات هسته ای را مهمترین تهدید خاورمیانه و جهان توصیف کرد.

به گزارش «تیک»، بنیامین نتانیاهو در دیدار با وزیر دفاع آلمان گفت:«چالش های پیش روی ما مدام تغییر می کند. با دو همسایه عرب خود صلح کردیم، اما نیروهای جدیدی در منطقه وجود دارد. آنها نه تنها ما بلکه همسایگان عربی که با آنها صلح کرده ایم تهدید می کنند.»

نتانیاهو افزود:«این مساله به ما فرصت می دهد با سایر کشورهای عرب متحد شویم، اما همزمان با تهدید عظیمی روبرو هستیم که از اسلام گرایی ستیزه جویانه نشات می گیرد؛ اسلام سنی در قالب داعش، القائده و النصره. اما تهدید بزرگتری که شاهدیم و گمان می کنم همسایگان ما نیز آن را می بینند، تهدیدی است که از جاه طلبی های امپراتور مابانه ایران سرچشمه می گیرد. آنها همان طور که می دانید به دنبال ایجاد توان توسعه تسلیحات هسته ای هستند. آنها درگیر عملیات فتح و براندازی در خاورمیانه هستند. الان در یمن، اطراف مرزهای اسرائیل در لبنان، نه چندان دورتر از مرز ما در جولان و غزه مشغول هستند.»

رئیس دولت رژیم صهیونیستی در ادامه گفت:«از نگاه ما مهمترین تهدید امنیتی خاورمیانه، اسرائیل و دنیا، تلاش ایران برای احیا امپراتوری در کنار تلاش آنها برای دستیابی به تسلیحات هسته ای است. امیدواریم از این مساله، ترجیحاً به روش های دیپلماتیک، پیشگیری شود. از نظر ما توافقی بهتر از آنچه در لوزان ارائه شد نیاز است و گمان می کنم این مساله برای آینده و امنیت مشترک ما بسیار اهمیت دارد.»

 

 اخبار  سیاست  خارجی  - تیک


ویدیو : اسرائیل: مهمترین تهدید امنیتی جهان احیا امپراتوری ایران است!