اسرائیل: ایجاد واحد نظامی برای عملیات در عمق خاک دیگر کشورها :         اسرائیل ...



 

 

 

5 مانع بزرگ برای ایجاد محتوای موثر و مفید , ایجاد ترافیک برای سایت , ایجاد صفحه در گوگل پلاس برای سایت

 

اسرائیل واحد ویژه کماندویی مخصوص انجام عملیات در عمق خاک کشور دشمن، ایجاد کرده است.

روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نوشت: این واحد کماندویی به نام سپاه عمق، با هدف هماهنگی عملیات در عمق خاک دیگر کشورهاست.

این درحالی است که وزارت دفاع اسرائیل اعتراف کرده است که تعداد عملیات های برون مرزی اسرائیل در سال گذشته میلادی، به میزان زیادی، افزایش یافته است.

این روزنامه انگلیسی نوشت: این واحد در ارتش اسرائیل به ریاست "چای افیتال"، فرمانده سابق گروه اطلاعات و شناسایی در ارتش اسرائیل تشکیل شده است.

فرمانده ارتش اسرائیل، دستور ایجاد این واحد جدید را صادر کرده تا فعالیت های برون مرزی ارتش اسرائیل در شرایط کاملا سری انجام شود.

مقامات مسئول در وزارت دفاع اسرائیل نیز گفتند :" هدف از تشکیل این واحد، ایران نیست بلکه هماهنگی اقدامات و عملیات های خارج از اسرائیل است."

ایران بارها مزدوران اسرائیلی و آمریکایی و انگلیسی را به دخالت در ترور و حذف فیزیکی دانشمندان و مقامات هسته ای خود متهم کرده است.

دان میریدور وزیر اطلاعات و امنیت و امور هسته ای اسرائیل نیز گفت: واقعیت این است که ایران فعالیت های هسته ای اش را با وجود تحریم ها، ادامه می دهد . این یعنی اینکه ایران تمایل دارد به بمب اتمی دست یابد.

وی افزود: اسرائیل ، نتیجه تحریم ها علیه ایران را تحت نظر دارد . از جمله تحریم های اتحادیه اروپا علیه نفت ایران و تحریم های آمریکا علیه ایران اما اعمال فشار بر ایران مهم است زیرا ترک ایران در وضعیتی که بتواند به سلاح هسته ای دست یابد ، اشتباه است.

ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده است. آژانس بین المللی انرژی هسته ای نیز تاکنون نتوانسته است هیچ دلیلی  یا نشانه ای دال بر نظامی بودن فعالیت های هسته ای ایران، ارائه کند.

روزنامه ایندیپندت نوشته است: مقامات اسرائیلی معتقدند اقدام نظامی علیه ایران باید قبل از پایان تابستان آینده صورت بگیرد تا ایران را از تقویت توانمندی هایش در زیر زمین، بازداشت.

این مقامات صهیونیست همچنین گفته اند کشورهای غربی که علیه ایران، تحریم هایی را اعمال کرده اند کامل از خطرات برنامه هسته ای ایران آگاه هستند.../عصرایران


ویدیو : اسرائیل: ایجاد واحد نظامی برای عملیات در عمق خاک دیگر کشورها