اسرائیل: اگر در حین حمله ی ما به ایران، «حزب الله لبنان» به ما حمله ور شود... :



اسرائیل: اگر در حین حمله ی ما به ایران، «حزب الله لبنان» به ما حمله ور شود... / ایران فکر می کند تا انتخابات آمریکا حمله نمی کنیم

معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهار نظر جدید خود گفت: باید "تحریم‌های واقعا فلج‌کننده" علیه ایران وضع کرد!...این در حالی است که به گفته ی غربی ها تحریمات علیه ایران «فلج کننده» بوده است.

 

ترامپ و حمله به ایران , حمله مغول به ایران , حمله داعش به ایران

 

معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و با گستاخی تمام نسبت به «حملات تلافی جویانه حزب الله لبنان در صورت حمله این رژیم به ایران» هشدار داد گفت: ایران فکر می کند تا انتخابات آمریکا حمله نمی کنیم!

 موشه یعلون به رویترز گفت: آمریکا باید فشارها بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد چرا که این فشارها باعث نمی شود که ایران دست از برنامه هسته ای اش بردارد.

معاون نخست وزیر اسرائیل گفت : ایران تصور می‌کند تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، از حمله‌ی نظامی یا تشدید تحریم‌ها در امان است.

او اضافه کرد: «تغییر این تصور جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بستگی دارد».

یلعون در عین حال افزود: «ما معتقدیم که گزینه‌ی نظامی آخرین گزینه است».

به نظر معاون نخست وزیر اسرائیل، فشارهای تا کنونی به گونه‌ای است که تهران ترجیح داده در مقابل آنها ایستادگی کند تا از برنامه‌ی هسته‌ای خود دست بردارد؛ زمان آن فرا رسیده تا "تحریم‌های واقعا فلج‌کننده" وضع شوند.

به گفته‌ی یعلون، گروه شیعه‌ی حزب‌الله لبنان، در صورتی که در جنگ احتمالی اسرائیل و ایران به حمایت از ایران برخیزد و حملات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل ترتیب دهد، از سوی اسرائیل در هم شکسته خواهد شد.

وی که نگران حملات احتمالی «حزب الله» در حمایت از ایران است، می گوید: «هر گونه تحریکی، از سوی ما پاسخ داده خواهد شد و ما هزینه‌ای چنان سنگین بر آنان [حزب‌الله لبنان] تحمیل می‌کنیم که تقاضای آتش‌بس کنند»./انتخاب


ویدیو : اسرائیل: اگر در حین حمله ی ما به ایران، «حزب الله لبنان» به ما حمله ور شود...