استینگر GT4، جدیدترین محصول سازنده پراید : کمی پیش از آغاز نمایشگاه بینالمللی ...


کمی پیش از آغاز نمایشگاه بینالمللی خودروی آمریکای شمالی (NAIAS)، کیاموتورز تصاویری از خودروی کانسپت جدید خود منتشر کرده که نمایی نسبتا کلی از این خودرو بدست می‌دهد. خبرآنلاین: کیاموتورز که سال گذشته دو خودروی کانسپت (مفهومی) Niro و Provo را معرفی کرده بود سال جدید را با رونمایی از GT4 Stinger آغاز کرده است. این خودروی 2+2 کمی تهاجمی‌تر از مدل اپتیما است.

کیا دو تصویر ازGT4 به نمایش گذاشته است. در تصویر اول قسمت جلوی GT4 نمایش داده شده که پائین‌تر کشیده شده و از جلوپنجرهای بزرگ سود می‌جوید. جلوپنجره با چراغ‌های ال.ای.دی تزئین شده که در نگاه اول یادآور خروجی‌های هوای آئودی R8 هستند. در این تصویر همچنین شاهد برآمدگی گلگیر جلو هستیم.

جدیدترین محصول اپل , جدیدترین محصول الکترونیکی , پژو 208؛ جدیدترین محصول ایران خوردو

عکس دوم، خودرو را از نمای بالا نشان می‌دهد. از این طریق می‌توان فهمید که GT4 خودرویی هاچ‌بک است که شیشه‌های اطرافش به زیبایی حول آن پیچیده شده اند. گلگیرهای عقب مانند گلگیرهای جلو به صورت عضلانی طراحی شده‌اند.

اولین سازنده پراید , پراید , جدیدترین اخبار

منبع تامین نیروی این خودرو را یک موتور توربوی 2 لیتری با قدرت 315 اسب بخار تشکیل می‌دهد که به چرخ‌های عقب مرتبط است. تجهیزاتی که کیا از آن‌ها نام برده است، شامل چرخ‌های سفارشی 20 اینچی و اسپلیتر جلوی ساخته شده از فیبرکربن هستند.

جزئیات دیگر در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی(NAIAS) اعلام می‌شوند که درهای آن در تاریخ 13 ژانویه/ 23 دی به روی مطبوعات گشوده می‌شود.


ویدیو : استینگر GT4، جدیدترین محصول سازنده پراید