استیلی یا مظلومی در صبای قم : خبرهایی که از قم می رسد نشان میدهد که شانس استیلی ...


خبرهایی که از قم می رسد نشان میدهد که شانس استیلی برای جانشینی گل محمدی از بقیه بیشتر است. گفته می شود حتی خود گل محمدی هم در نشستی که با مدیران صبا داشت استیلی را به عنوان جانشین خوبی برای خودش معرفی کرد تماشا: بعد از اینکه یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از صبا جدا شود مدیران این باشگاه برای جانشینی او با چند مربی صحبت هایی کردند. مرفاوی، مایلی کهن، استیلی و مظلومی نام هایی هستند که در این چند روز برای جانشینی گل محمدی روی نیمکت صبا شنیده می شوند.

البته شانس استیلی و مظلومی برای رسیدن به نیمکت صبا بیشتر از دو گزینه دیگر است. استاندار قم که خیلی علاقه مند به فوتبال هم هست روی محمد مایلی نظر داشت اما پیشنهاد او در هیئت مدیره مورد استقبال قرار نگرفت و نام او از بین گزینه ها حذف شد.

خبرهایی که از قم می رسد نشان میدهد که شانس استیلی برای جانشینی گل محمدی از بقیه بیشتر است. گفته می شود حتی خود گل محمدی هم در نشستی که با مدیران صبا داشت استیلی را به عنوان جانشین خوبی برای خودش معرفی کرد و حتی مدعی شدکه او مربی کم حاشیه ای است و می تواند کاری که سال گذشته ویسی شروع کرد را به خوبی ادامه دهد اما داستان دیگری هم برای آمدن استیلی مطرح می شود.

مهدی مظلومی , غلامحسین مظلومی , پرویز مظلومی

ظاهرا رویانیان برای اینکه گل محمدی را که به قول خودش آخرین تیرش برای نجات پرسپولیس است از چند صبایی ها درآورد باب مذاکره را با آنها باز کرده و به مدیران صبا گفته که اگر یحیی را آزاد کنند در انتخاب مربی جایگزین به آنها کمک خواهد کرد.

به نظر می رسد این چراغ سبز رویانیان مثل کمک هایی که او به گهر، داماش و حتی استقلال داشته با منابع مالی همراه باشد و به همین خاطر مدیران صبا با این پیشنهاد او موافقت کرده اند. با توجه به رابطه خوب رویانیان و استیلی، گفته می شود این مربی گزینه پیشنهادی رویانیان به صبایی هاست.

البته مرور اتفاقاتی که برای استیلی در فصل گذشته افتاده، کمی مسئولان صبا را ترسانده است. ورود استیلی ممکن است با حاشیه های زیادی همراه باشد و به بیان دیگر اعتراض به تیمی که استیلی در آن مربی باشد بسیار راحت است و ممکن است صبا که به کم حاشیه بودن معروف است، از این امر ضربه بخورد.

همین نگرانی ها باعث شد تا آنها صحبت هایی هم با پرویز مظلومی انجام بدهند. یکی از مسئولان صبا می گوید که انتخاب سرمربی امروز انجام می شود؛ مظلومی یا استیلی؟


ویدیو : استیلی یا مظلومی در صبای قم