استیلی حیا کن، پرسپولیس را رها کن : هواداران ناراضی پرسپولیس که از شکست تیم‌شان ...


هواداران ناراضی پرسپولیس که از شکست تیم‌شان به خشم آمده بودند، پس از شکستن چند صندلی، ورزشگاه را ترک کردند. در این میان شعرهایی مبنی بر رها کردن پرسپولیس از سوی استیلی مطرح می‌شد. شعار "استیلی حیا کن، پرسپولیس را رها کن" بیشترین شعار تماشاگران بود. اعتراض استیلی به بازی قاسم دهنوی که اعلام شده بود محروم است، مهم‌ترین حاشیه دیدار تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نتایج پرفراز و نشیب خود در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در کرمان مهمان مس بود و در پایان با تک گل کیوان امرایی در دقیقه 43 بازی را واگذار کرد.

این دیدارها حاشیه‌هایی داشت:

* هواداران پرسپولیس که برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه آمده بودند، پس از گذشت 80 دقیقه از بازی و ناامیدی تغییر نتیجه بازی، با شعار علیه استیلی، خواهان کناره‌گیری او شدند.

* هواداران کرمانی هم پس از پیروزی تیم‌شان مقابل پرسپولیس به شدت بلاژویچ را تشویق کردند.

* حمید استیلی در این دیدار به بازی کردن قاسم دهنوی که پیش از این توسط فدراسیون محروم اعلام شده بود اعتراض داشت، اما پیگیری‌ها مشخص کرد که این بازیکن در آخرین دقایق جواز حضور در میدان را از فدراسیون دریافت کرد.

* هواداران ناراضی پرسپولیس که از شکست تیم‌شان به خشم آمده بودند، پس از شکستن چند صندلی، ورزشگاه را ترک کردند. در این میان شعرهایی مبنی بر رها کردن پرسپولیس از سوی استیلی مطرح می‌شد. شعار "استیلی حیا کن، پرسپولیس را رها کن" بیشترین شعار تماشاگران بود.

منبع: آفتاب


ویدیو : استیلی حیا کن، پرسپولیس را رها کن