استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان :



بازی سپاهان و استقلال و پرسپلس , دربی استقلال و پرسپولیس , دربی استقلال پرسپولیس

اخبار ورزشی - استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان

شاگردان قلعه نویی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد گسترش فولاد عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها در همان نیمه نخست بازی با گسترش فولاد نسخه این تیم را پیچیدند.گل زیبای آرش برهانی در دقیقه 39 مثل آب سردی بود بر پیكره شاگردان تارتار.آنها تا به خودشان بیایند حركت مهاجمان استقلال در دومین دقایق وقت های تلف شده و سرنگونی آنها در محوطه 18 قدم یك پنالتی را برای آبی ها به همراه داشت.ضربه ای كه امید ابراهیمی آن را تبدیل به گل كرد تا استقلالی ها در همان نیمه نخست دور بر صفر از رقیب خودشان پیش افتادند.

در نیمه نخست شاگردان تارتار یك بازی بسته را به نمایش گذاشتند و سعی داشتند تا از راه دور و با استفاده از شوت دروازه رقیب خودشان را باز كنند.

با شروع نیمه دوم استقلالی ها دوباره حمله خودشان را آغاز كردند.آنها كه در خانه بازی می كردند توانایی این را داشتند كه یك بار دیگر دروازه گسترش را باز كنند.اما هر چه آنها می زدند به در بسته خورد.

با این پیروزی استقلالی ها 15 امتیازی شدند و دوباره به صدر جدول برگشتند.شاگردان تارتار هم با همان 6 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

در دیگر بازی این هفته كه همزمان با بازی استقلال و گسترش فولاد برگزار شد سپاهان و ذوب آهن دربی اصفهان را برگزار كردند كه این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

سایرنتایج
ذوب آهن    1 - 1    سپاهان    
تراکتورسازی    3 - 0    نفت‌مسجد‌سلیمان    
نفت تهران    0 - 0    پیکان

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان