استقلال نمی‌تواند جباری را جذب کند : مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تأکید ...


مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تأکید کرد این باشگاه امکان عقد قرارداد با مجتبی جباری را ندارد. تسنیم: مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تأکید کرد این باشگاه امکان عقد قرارداد با مجتبی جباری را ندارد.

علی نظری‌جویباری ابتدا در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره با بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی آغاز شده است، گفت: من روز جمعه هم اعلام کردم که منتظر جلسه هیئت مدیره هستم تا حکم رسمی‌ام را بگیرم و کارم را با قدرت آغاز کنم. البته در گام اول با تعدادی از بازیکنان فصل گذشته صحبت کردیم و از آنها خواستیم که در روزهای آینده به باشگاه بیایند تا در مورد ادامه همکاری یا مسائل دیگر صحبت کنیم. به هر حال بعضی از بازیکنان می‌‌مانند و بعضی دیگر هم طبیعی است که به دلایل مختلف جدا شوند.

وی در خصوص لیست مازاد و فهرست بازیکنان موردنظر امیر قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: هنوز بحث لیست مازاد مطرح نیست و ابتدا باید با بازیکنان صحبت کنیم. در ضمن من در جریان فهرست بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی هم قرار دارم و مطمئناً برای فصل آینده شش بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد. اگر هم کمبودی باشد و نیاز به جذب بازیکنان خارجی داشته باشیم مطمئناً این کار با خواسته قلعه‌نویی انجام خواهد شد.

جویباری در پاسخ به این سؤال که آیا مجتبی جباری هم در فهرست مورد نظر قلعه‌نویی جای دارد، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم جباری را جذب کنیم. اگر این بازیکن با باشگاه الاهلی قطر قرارداد امضا نمی‌‌کرد مطمئناً دنبال جذب او بودیم. قلعه‌نویی و تمام استقلالی‌ها از بازگشت جباری استقبال می‌‌کنند ولی همانطور که گفتم این بازیکن با الاهلی قرارداد دارد و نمی‌‌توانیم او را جذب کنیم. برنامه ما این است که سراغ بازیکنانی که با تیم‌های‌شان قرارداد دارند، نرویم.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در واکنش به شایعه حضور بختیار رحمانی در این تیم تصریح کرد: خیر هنوز این اتفاق نیفتاده ولی ما دوست داریم که بازیکنی مثل بختیار را در اختیار داشته باشیم. ظاهراً مسئولان فولاد گفته‌اند که بختیار با آنها همچنان قرارداد دارد. من باید در این مورد با کاپیتان فولاد صحبت کنم و نظرش را جویا شوم.


ویدیو : استقلال نمی‌تواند جباری را جذب کند