استقلال صدر جدول را به سپاهان تعارف زد : دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال ...


دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال با تساوی به پایان رسید. خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال با تساوی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پدیده خراسان و استقلال تهران از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

مهدی خیری در دقیقه سوم بازی برای پدیده گلزنی کرد و محمدحسین مرادمند در دقیقه 59 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا گل استقلال به این شکل به ثمر برسد.

در این دیدار سیدمهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده 11 بازیکن اصلی استقلال را تشکیل می‌دادند.

مجتبی روشنگر، ایگور پرائیچ، محمود خمیسی، ابوالحسن جعفری، رضا ناصحی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، مهدی خیری، محسن یوسفی، یونس شاکری و کریم احمدی هم بازیکنان اصلی پدیده بودند.

نیمه اول

دقیقه 2: استقلالی‌ها روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت مناسبی شدند که هرایر مگویان ضربه سر خوبی به توپ زد، اما روشنگر توپ را مهار کرد.

دقیقه 3: بازیکنان پدیده روی یک ضدحمله به سمت دروازه استقلال حمله کردند. مهدی خیری پس از اینکه متوجه خروج رحمتی از دروازه شد از میانه‌های زمین توپ را به سمت دروازه او شوت زد و که همین شوت تبدیل به گل شد.

دقیقه 14: شوت یعقوب کریمی با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 30: خیری با حرکت عرضی پشت محوطه جریمه استقلال و به هم ریختن نظم دفاعی این تیم، شوتی به سمت دروازه زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 35: حرکت عرضی خیری این بار در محوطه جریمه استقلال و پاس در عرض او به محسن یوسفی موقعیت خوبی برای پدیده ایجاد کرد، اما این بار مهدی رحمتی توپ را جمع کرد.

دقیقه 37: محمود خمیسی که از ناحیه سر به شدت مصدوم شده بود، جای خود را به محمدحسین مرادمند داد.

دقیقه 41: با ارسال روی دروازه استقلال و در نهایت ضربه‌ای که خیری زد، بار دیگر دروازه این تیم باز شد، اما پیش از این ضربه داور خطای هند یونس شاکری را اعلام کرده بود.

دقیقه 44: بازیکنان پدیده بار دیگر با حرکتی هجومی نظم خط دفاع استقلال را به هم ریختند که ضربه نهایی را ابوالحسن جعفری به توپ زد، اما ضربه کم جان او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. جعفری چند ثانیه بعد به دلیل خطایی که انجام داده بود، از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 2+45: ارسال یعقوب کریمی روی دروازه پدیده با ضربه سر جابر انصاری همراه شد که توپ از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: میثم نقی‌زاده دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 50: بازیکنان پدیده در پشت محوطه جریمه و از منطقه‌ای مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این موقعیت توسط رحمتی راهی کرنر شد. داور در این صحنه به میلاد فخرالدینی هم کارت زرد نشان داد.

دقیقه 53: ارسال خوب خسرو حیدری مقابل دروازه پدیده با ضربه بی‌دقت میثم مجیدی همراه شد که از بالای دروازه روشنگر به بیرون رفت.

دقیقه 54: پروییچ و روزبه چشمی به ترتیب جای محمدرضا خرسندنیا و میلاد فخرالدینی را گرفتند.

دقیقه 59: ارسال به سمت دروازه پدیده از روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمدحسین مرادمند به اشتباه وارد دروازه خودی شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دققه 67: محسن یوسفی وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او پس از برخورد به مدافعان حریف به سمت دروازه رحمتی کمانه کرد. دروازه‌بان استقلال با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد و مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

دقیقه 69: یک بار دیگر حرکت یوسفی و ضربه او به سمت دروازه استقلال که راهی به دروازه نداشت و شوت او به اوت رفت.

دقیقه 81: رضا ناصحی به دلیل خطا روی مهدی رحمتی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: کرنر توسط بازیکنان پدیده روی درواز استقلال ارسال شد که ضربه پرائیچ را رحمتی مهار کرد.

دقیقه 85: ارسال مهدی خیری در محوطه جریمه استقلال، ضربه سر یونس شاکری را به دنبال داشت، اما این موقعیت به خوبی توسط رحمتی دفع شد و این دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 86: بهنام برزای هم جایگزین سجاد شهباززاده در ترکیب استقلال شد.

دقیقه 3+90: مسعود نظرزاده در ترکیب پدیده جای مهدی خیری را گرفت.


ویدیو : استقلال صدر جدول را به سپاهان تعارف زد