استقلال در نیمه اول باید ۱۰ نفره می‌شد : کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: استقلال ...


کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: استقلال در نیمه اول باید ۱۰ نفره می‌شد. خبرگزاری فارس: کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: استقلال در نیمه اول باید ۱۰ نفره می‌شد.

نوذر رودنیل در گفت‌وگویی در خصوص کارشناسی دیدار تیم‌های فولاد و استقلال گفت: از دقیقه 11 تا 33 ارتباط با تلویزیون اهواز قطع بود هر چند که در 11 دقیقه نخست نیز اتفاقی رخ نداد. در دقیقه 36 و 40 اخطار به خرسندنیا و فخرالدینی نیز صحیح بود اما در دقیقه 43 داور باید یک کارت زرد دیگر را به خرسندنیا می‌داد که این اتفاق محقق نشد تا استقلال در این نیمه 10 نفره نشود.

وی ادامه داد: در دقیقه 41 نیز در محوطه جریمه فولاد بازیکن استقلال به زمین خورد که در این صحنه هیچ خطایی صورت نگرفته و به درستی برای استقلال پنالتی اعلام نشد.

رودنیل گفت: در دقیقه 63 و در جریان بازی دو بار توپ به صالحی داور بازی برخورد کرد. در ادامه این نیمه و در دقیقه 82 مساریچ روی مهاجم استقلال خطای شدیدی را انجام داد که حتی بازیکن مصدوم را با برانکارد بیرون بردند اما داور کارت زرد نشان نداد. در دقیقه 88 نیز یک بازیکن دیگر فولاد باید کارت زرد می‌گرفت که این اتفاق نیز نیفتاد.

کارشناس داوری فوتبال ایران تأکید کرد: نکته مهم این مسابقه در دقیقه 87 بود که خطایی توسط روزبه چشمی بر روی ساسان انصاری انجام شد که صالحی با وجود نزدیک بودن به صحنه، این خطا را اعلام نکرد تا استقلال به گل دوم برسد. صالحی در این صحنه جایگیری خوبی داشت اما تمرکز لازم را نداشت.

وی با بیان اینکه هیچ‌کدام از دو تیم در این مسابقه از داور پنالتی طلبکار نشدند، افزود: دوندگی صالحی در این مسابقه خوب بود، هر چند که او در دو سه صحنه تمرکز نداشت. اعتقادم این است که صالحی بیش از حد می‌دود و بیش از حد دویدن، تمرکز او را از بین می‌برد و معتقدم که او باید به جا و به موقع بدود. در مجموع به او نمره قبولی 8 می‌دهم.


ویدیو : استقلال در نیمه اول باید ۱۰ نفره می‌شد