استقلال باید قرارداد قوی با بازیکنان ببندد تا فکر نکنند خانه خاله است! / خارجی ها فقط پول می خواهند :



قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ , رقم قرارداد بازیکنان استقلال , مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال

معاونت حقوقی باشگاه استقلال گفت: «در مورد ریوالدو برخلاف نظام حقوقی نه در جریان عقد قرارداد با او بودم و نه فسخ آن.

محسن بزرگی در مورد فسخ ناگهانی قرارداد ریوالدو اظهار داشت: «بنده به عنوان معاون حقوقی باشگاه نه در جریان عقد قرارداد با این بازیکن  بودم و نه در جریان فسخ قرارداد که البته این مسئله برخلاف نظام حقوقی است.

 

هر دو این موضوعات بار حقوقی دارد و بهتر است که قرارداد یا فسخ آن با مشورت معاونت حقوقی صورت گیرد ولی متاسفانه این مشورت از ما گرفته نشد.»

وی افزود: «البته قضیه ریوالدو با باشگاه استقلال فسخ به شمار نمی رود و چون طرفین در به هم خوردن قرارداد راضی بودند به آن اقاله می گویند.

 

اقاله یعنی تراضی طرفین در به هم زدن قرارداد. وقتی دو طرف با توافق قرارداد را به هم می زنند دیگر ادعای خسارت هم معنا پیدا نمی کند. البته من چون در جریان این فسخ قرارداد نیستم نمی دانم که چه شرایطی در این به هم خوردن مطرح شده است.»

بزرگی با اشاره به اینکه در زمان مدیریت افشارزاده شرایط برای مشورت با معاونت حقوقی بهتر از دوران های گذشته شده گفت: «با وجودی که در زمان مدیریت افشارزاده شرایط بهتر شده اما باز هم برخی قراردادها را من در جریان نیستم.»

وی در مورد اینکه ظاهرا جاسم کرار دوباره تهدید به نیامدن به تمرینات را کرده گفت: «به نظر من باشگاه استقلال باید یک کمیته جذب بازیکنان خارجی تشکیل دهد چون ما با بازیکنان ایرانی به دلیل عرقی که به وطن خود دارند به مشکل نمی خوریم اما بازیکنان خارجی فقط پول می خواهند و این کمیته باید تشکیل شود تا بازیکنان خارجی بابت گرفتن پول و مسائل دیگر توجیه شوند. باشگاهی مثل استقلال که نظام مالی منظمی ندارد و شاید یک روز پول برسد و شاید ماه ها نرسد.

 

در نتیجه باید یک قرارداد حقوقی قوی با این بازیکنان بسته شود تا بازیکن مثل ریوالدو فکر نکند استقلال خانه خاله است که بگوید چون فرزندش به دنیا آمده نمی خواهد بماند. مگر در قرارداد حرفه ای چنین چیزی معنی می دهد؟»

بزرگی تصریح کرد: «در قرارداد شخص با یک شرکت دولتی این شخص است که باید تابع نظام سازمان باشد نه سازمان تابع شخص. در قرارداد ریوالدو هم از همان ابتدا باید فکر همه چیز می شد تا الان نگوییم که فسخ کردیم تا مشکل توزی پیش نیاید.

 

این بازیکن یک سهمیه را اشغال کرده است. ما سال ها تجربه کار داریم و می دانیم بالاخره روزهای پر فراز و نشیب لیگ هم فرا می رسد و حضور تک تک این بازیکنان در لیست می تواند موثر باشد و عدم استفاده از یکی از همین بازیکنان می تواند برای کادرفنی تبعاتی داشته باشد.

 

جاده برای کار کردن همیشه هموار نیست و ما باید به تعداد کافی بازیکن جایگزین داشته باشیم.

 

همه بازیکنان به یک امیدی جذب می شوند و روی آنها حساب می شود پس نباید طوری قرارداد ببندیم که بازیکن هر موقع خواست ساز جدایی بزند یا تهدید به جدایی کند.»

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : استقلال باید قرارداد قوی با بازیکنان ببندد تا فکر نکنند خانه خاله است! / خارجی ها فقط پول می خواهند