استقلال - الجزیره؛یورش به ستاره 3 :   استقلال - الجزیره؛یورش به ستاره 3 از ...



استقلال , سایت استقلال , سایت باشگاه استقلال

 

استقلال - الجزیره؛یورش به ستاره 3

از تیم کهکشانی ابتدای فصل تنها دو ستاره روی لباس آبی ها باقی مانده. دو ستاره ای که طرفداران آبی به آن می بالند

سایت گل - از فروردین 49 تا مرداد 1370. از پادشاهی پسران آبی در آسیا و آخرین قهرمانیشان در قاره کهن 21 سال می گذرد. درست مثل فاصله ی قهرمانی اول و دومشان در جام باشگاه های آسیا. فاصله هایی طولانی و زجرآور.


حالا 21 سال گذشته. غول خُفته آسیا، پر افتخارترین تیم ایرانی قاره ی کهن بار دیگر به پا خواسته تا برای سومین بار تاج پادشاهی بر سر کند. برای همین بازهم تمام نگاه ها بعد از 21 سال به آبی هاست. در ابتدای فصل همه به تیم کهکشانی که ستارگان درخشانی چون فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و آندو تیموریان را در اختیار داشت بیش از همیشه برای این منظور دل بسته بودند.

 

حتی حالا که هیچ کدام از این ستاره ها نیستند بازهم نمی شود لااقل به 21 سال انتظار دلخوش نبود چرا که اگر آبی های پایتخت در این روزهای سخت بتوانند از گروهشان صعود کنند آن وقت است که می شود با بازگشت ستاره ها به قهرمانی این تیم دل بست و امیدوار بود. اما یادمان نرود حالا از تیم کهکشانی ابتدای فصل تنها دو ستاره روی لباس آبی ها باقی مانده.  دو ستاره ای که طرفداران آبی به آن می بالند و آسیا پسران آبی را با همین نشان دو ستاره روی سینه بازیکنانش می شناسد.  

 

و حالا بازی سخت استقلال در دور گروهی فرا رسید. آبی های پایتخت برابر صدرنشین گروه A جام باشگاه های آسیا، الجزیره، تیم پایتخت نشین اماراتی و ثروتمند عربی. قهرمان امارات، با حضور مربی برزیلی روی نیمکت و دلخوش به خارجی هایش. تیمی که در بین حاشیه نشین های خلیج فارس نماد ثبات است. با حربه ی حیله گری و بسیار خطرناک. در مقابل،  لشگر نصف و نیمه ی کهکشانی اگر می خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید با این شرایط کنار بیاید و هرطور شده تیم اماراتی را شکست دهد و دور رفت را با صدرنشینی و بی شکست به پایان رساند.

 

بچه های آسمان در پهنه ی آسمان ورزشگاه بزرگ آزادی در غیاب ستارگانش می خواهد در دیداری مهم و حساس سه شنبه شب به سمت کسب سومین ستاره برود و دل ایرانی ها را بار دیگر شاد کند و برای آنکه توان رسیدن به این امر را داشته باشد مشتاق دیدار صدهزار ستاره روی سکوهاست./سایت گل


ویدیو : استقلال - الجزیره؛یورش به ستاره 3