استقلال - اف‌سی سئول؛ شرق را فتح کن : بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ...


بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان استقلال، تنها نماینده فوتبال ایران در این رقابتها ظهر امروز در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. قدس آنلاین: بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان استقلال، تنها نماینده فوتبال ایران در این رقابتها ظهر امروز در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود.

استقلال برای صعود از این مرحله و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا لااقل باید در این بازی یک گل وارد دروازه حریف کند.

 این یک گل حتی در صورت باخت دو بریک آبی‌ها می‌تواند در بازی برگشت، که دهم همین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به کار آید، چراکه دربازی‌های رفت و برگشت، گلزنی در خانه حریف از اهمیت فراوانی برخوردار است که استقلال نیز این هدف را در 90 دقیقه پیش روی دنبال خواهد کرد. تیم اف سی سئول پرتماشاگر ترین تیم در فوتبال کره جنوبی به حساب می‌آید و به مانند استقلال طرفداران بسیاری دارد که این امتیازدردسرهای خاص خودش را برای استقلال خواهد داشت، هرچند که آبی‌ها با چنین فضایی کاملاً آشنا هستند و می‌دانند در ورزشگاه‌های پر تماشاگر چگونه باید توپ را در میدان به چرخش درآورند.

استقلال و اف سی سئول در حالی ظهر امروز به وقت کشورمان مقابل هم می‌ایستند که هردو تیم دارای ویژگی‌های خاصی هستند. اف سی سئول هرگز درخانه نباخته و استقلال نیز بردهای زیادی بیرون از خانه به چنگ آورده و هرگز در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است. به نظر می‌رسد دو تیم دارای قدرتی یکسان هستند، اما شاید استقلالی‌ها به واسطه دراختیار داشتن بازیکنان باتجربه تر نسبت به حریف خود در شرایط فنی مطلوب تری قرارداشته باشند، ضمن اینکه حضور ملی پوشان در ترکیب استقلال می‌تواند به لحاظ روانی کفه ترازو را به نفع آبی‌ها سنگین تر کند. البته ملاک قراردادن این امتیاز‌ها برای اینکه نماینده کشورمان را برنده این بازی بدانیم صحیح نیست. اتفاقات پیش بینی نشده را هم باید مد نظر قرارداد و حریف را به خوبی کنکاش و آنالیز کرد.

تیم اف سی سئول دو مهاجم در ترکیب خود دارد که یکی اهل کشورمونته نگرواست و دیگری اهل کشور کلمبیا. این دو مهاجم هماهنگی ملموسی با هم دارند. یک بازیکن برزیلی هم در خط میانی اف سی سئول بازی می‌کند که او نیز بیشتر در جنگهای تن به تن شرکت می‌کند. اف سی سئول با تاکتیک 2-4-4 بازی می‌کند و استقلال تاکتیکش را مقابل این تیم مانند بازی در بوریرام 1-3-2-4 خواهد چید. آبی‌ها اگر می‌خواهند حداقل های این بازی نصیبشان بشود باید حواسشان به چیو هیو جین بازیکن شماره دو اف سی سئول هم باشد.

این بازیکن از جناح راست تیمش نفوذهای سرسام آوری دارد که امیر قلعه نویی برای مهار او باید دل به قدرت بدنی هاشم بیک زاده ببندد. استقلال در این بازی خسروحیدری را در اختیار ندارد و پیش بینی می‌شود محمد مهدی نظری یا احمد جمشیدیان در ترکیب استقلال قراربگیرد. شاید هم استقلال روش بازی اش را تغییر دهد و با دو مهاجم و چهار هافبک متمرکز بازی کند که در این صورت باید دید چه کسی کنار محمد قاضی بازی می‌کند. شاید ازابتدا شاهد حضورمجیدی درترکیب اصلی باشیم که البته این احتمال چندان به تفکرات کنونی قلعه نویی نزدیک نیست. ختم کلام امروز چشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در قاره آسیا به این بازی است و چنانچه استقلال موفق شود اف سی سئول را هم در خانه اش مغلوب کند فاتحانه شرق آسیا را به سمت غرب ترک می‌گوید.

ترکیب احتمالی استقلال:دروازه بان:مهدی رحمتی، مدافعان میانی: امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، مدافعان کناری: پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، هافبکهای دفاعی: ساموئل، جواد نکونام، هافبکهای نفوذی: پژمان نوری، آندرانیک تیموریان محمدمهدی نظری (احمدجمشیدیان)، مهاجم: محمد قاضی


ویدیو : استقلال - اف‌سی سئول؛ شرق را فتح کن