استقلالی‌ها به استقبال تیم ملی می‌روند : باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام ...


باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرد که برخی از مدیران و هواداران این باشگاه برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه امام خمینی می‌روند. خبرگزاری مهر: باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرد که برخی از مدیران و هواداران این باشگاه برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه امام خمینی می‌روند.

در این بیانیه آمده است:" امروز همه ملت غیور ایران به فرزندان خود در تیم ملی فوتبال افتخار می‌کنند. این درست فوتبال ملی ما در مسابقات جام جهانی در عین شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و با شکست ناباورانه در مقابل تیم ملی بوسنی حذف شد ولی این تیم ملی و بازیکنان غیور فوتبال ما با بازی مقابل آر‍‍ژانتین قدرت فوتبال و نظم و انضباط فوتبال‌مان را به جهانیان نشان دادند.

با یک نگاه اجمالی به مسابقات فوتبال جام جهانی و بازبینی فیلم بازی‌های تیم ملی به خوبی در می‌یابیم تیم ملی فوتبال ما با بضاعتی که داشت، توانست ضمن کسب نمره قبولی مقابل غول‌های فوتبال جهان ،به فوتبال ما و پرچم پر افتخار کشورمان در میان جهانیان شخصیت و اعتبار ببخشد.

این روزها همگان از عملکرد کادر فنی و جوانان غیور فوتبال ما  اطلاع دارند و همواره به این جوانان توصیه شده است که با این بازیهای درخشان سرشان را بالا بگیرند،اما در خصوص تحلیل و تجزیه بازی‌های تیم ملی همگان گفتند و نوشتند و دیدند آنچه که ما را وادار به تحسین و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان می‌کند، شایستگی و بازی‌های قابل قبول تیم ملی در جام جهانی 2014 است.

باشگاه استقلال در این راستا بر خود وظیفه می‌داند تا به همراه دست اندرکاران باشگاه و هواداران متعصب استقلال به هنگام بازگشت کاروان تیم ملی از برزیل به استقبال این عزیزان رفته و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و افتخار آفرینی ملی‌پوشان از این عزیزان قدردانی شایسته‌ای را به عمل آورد.

پس وعده ما با شما هواداران متعصب سرخ و آبی به هنگام ورود تیم ملی به فرودگاه حضرت امام(ره) در فرودگاه. در انتها بار دیگر به فرزندان برومند فوتبال کشورمان یادآوری می‌کنیم که سرتان را بالا بگیرید، شما افتخار فوتبال پارسی و یک ملت غیور هستید.

زمان اعلام شده ورود تیم پرافتخار ایران به کشور: فرودگاه امام خمینی(ره) شنبه مورخ 7 تیرماه ساعت 3 صبح"


ویدیو : استقلالی‌ها به استقبال تیم ملی می‌روند