استقلال، رکورد دار مصدومیت در لیگ! : با مصدومیت علیرضا رمضانی، تعداد بازیکنانی ...


با مصدومیت علیرضا رمضانی، تعداد بازیکنانی که در نیم فصل اول در استقلال مصدوم شدند، به عدد 11 رسید! طرفداری: امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، جاسم کرار، علیرضا رمضانی و آرش برهانی.

اشتباه نکنید! این ترکیب احتمالی استقلال برای بازی تراکتورسازی نیست. این فهرست بلندبالا، اسامی بازیکنانی است که از ابتدای فصل، در مقاطع مختلف دچار مصدومیت شدند و هر یک به فراخور میزان مصدومیتش، برای یک یا چند بازی در ترکیب استقلال غایب بودند.

استقلال و امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم، همواره با مشکلی به نام مصدومیت بازیکنان روبرو بودند. تعداد مصدومان آنها در این مدت آنقدر زیاد بود که می‌توان از آنها یک تیم کامل تشکیل داد. در واقع می‌توان آبی‌پوشان را رکورددار مصدومیت در لیگ چهاردهم دانست.

استقلال در هیچ یک از 13 هفته گذشته، تمامی نفرات خود را در اختیار نداشته و همواره یک یا دو مصدوم در این تیم حضور داشته‌اند که نمی‌توانستند برای تیم به میدان بروند. این مصدومیت‌ها در نهایت روی عملکرد تیم هم تاثیر منفی گذاشت و در هفته‌های اخیر باعث افت تیم در نتیجه‌گیری شد. می‌توان گفت که با این همه مصدوم، در نیم‌فصل اول، آب خوش از گلوی قلعه‌نویی پایین نرفت!


ویدیو : استقلال، رکورد دار مصدومیت در لیگ!