استقرار 570 آتش نشان در اطراف حرم امام : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ...


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در بیست و هفتمین مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) 570 آتش نشان در 130 نقطه از قسمت های مختلف و مسیرهای منتهی به حرم مطهر مستقر می شوند. خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در بیست و هفتمین مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) 570 آتش نشان در 130 نقطه از قسمت های مختلف و مسیرهای منتهی به حرم مطهر مستقر می شوند.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار افزود: در روز 14 خرداد آتش نشانان پایتخت همچون سالهای گذشته تامین ایمنی این مراسم را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات خود را در دو حلقه داخلی و خارجی تقسیم بندی کرده ادامه داد: در حلقه داخلی 80 آتش نشان در 30 نقطه از جمله بخش های داخلی، راهروها و شبستانها از شامگاه پنجشنبه 13 خردادماه در مرقد امام راحل مستقر می شوند.

ملکی خاطرنشان کرد: در بخش خارجی نیز 490 آتش نشان در 130 نقطه از جمله بزرگراهها، پارکینگ ها، پایانه های اتوبوسرانی و مترو از ساعت پنج صبح جمعه 14 خردادماه مستقر می شوند.

وی یادآور شد: آتش نشانان در بخش خارجی از مسیر شمال به سمت بزرگراه آزادگان، از جنوب به سمت کهریزک، از شرق به سمت جاده شهید رجایی و از غرب به سمت اتوبان قم و محله مرتضی گرد از ساعت پنج صبح روز 14 خردادماه مستقر می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان با استفاده از 250 خودروی سبک و سنگین، موتورسیکلت، خودروهای تنفسی، تشک نجات و نردبان عملیات ایمنی عزاداران را در این مراسم به عهده می گیرند.

وی به شهروندان توصیه کرد همچون سالهای گذشته با ماموران آتش نشانی همکاری داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا ماموران مستقر در محل اطلاع دهند.


ویدیو : استقرار 570 آتش نشان در اطراف حرم امام