استقبال مردم مشهد از وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای : وزیر ...



خیانت 70 هزاردلاری مذاکره کننده هسته ای , وزیر امور خارجه عراق , وزیر امور خارجه ونزویلا

وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بامداد روز چهارشنبه برای زیارت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) با استقبال خودجوش جمعی از مردم ، وارد مشهد شد.

به گزارش  ایرنا استقبال کنندگان با دردست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و سردادن شعار 'ظریف متشکریم'، 'ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد' از دیپلمات ها و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قدردانی و حمایت کردند.

این افراد که از شامگاه سه شنبه مقابل پاویون فروگاه هاشمی نژاد مشهد حضور داشتند با در دست داشتن دست نوشته هایی به حمایت از تیم مذاکره هسته ای پرداختند.

با پایان یافتن مذکرات و قرائت بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات در وین پایتخت اتریش اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای زیارت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شدند.

ایران و دولت های عضو گروه 1+5 (شامل آمریکا، آلمان, انگلیس، چین، فرانسه و روسیه ) همراه با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام روز 23 تیر 1394 برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران تفاهم کردند.

در همین راستا یک مقام عربستانی در واکنش به حصول توافق هسته ای ایران با شش قدرت جهانی مدعی شد: توافق هسته ای با ایران منطقه را خطرناکتر می کند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: توافق هسته ای با ایران زمانی برای منطقه خوش یمن خواهد بود که تهران از داشتن زرادخانه هسته ای محروم باشد ولی اگر به تهران اجازه داده شود که زرادخانه هسته ای خود را حفظ کند منطقه نابود خواهد شد.

این مسئول سعودی ادعا کرد: ایران با فعالیت های خود در عراق، سوریه، لبنان و یمن باعث بی ثباتی در منطقه شده است و اگر توافقنامه امتیازاتی به ایران بدهد منطقه خطرناکتر از گذشته خواهد شد.

این ادعاهای مقام عربستان در حالی مطرح می شود که عربستان بیش از ۱۰۰ روز است که حملات بی وقفه خود را علیه ملت بی دفاع یمن شروع کرده و هزاران نفر از شهروندان این کشور را که بیشتر آنها کودک و زن هستند به قتل رسانده و میلیون ها نفر را آواره کرده است. این در حالی است که عربستان مانع از ورود هر گونه کمک های انسانی به یمن می شود و مدعی است خود کمک انسانی به مردم یمن می رساند.


 اخبار  سیاسی -  ایرنا  


ویدیو : استقبال مردم مشهد از وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای