استقبال فرگوسن از مورینیو/رونالدو در یونایتد : شایعه‌های فوتبال انگلیس استقبال ...



مورینیو از هوادارن یونایتد عذرخواهی کرد , فرگوسن درمورد رونالدو , مورینیو و رونالدو

شایعه‌های فوتبال انگلیس

استقبال فرگوسن از مورینیو/ رئال ۲۵ میلیون برای مهاجم یونایتد می‌دهد

سرمربی منچستریونایتد از حضور آقای خاص در لیگ برتر انگلیس استقبال کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعه‌های فوتبال انگلیس همچنان هم به بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی متعلق است. سرمربی شیاطین سرخ با استقبال از آقای خاص گفته زمان آن رسیده که بار دیگر مورینیو به لیگ انگلیس بیاید تا مرا عصبانی کند!

در زیر به برخی از شایعه‌های لیگ فوتبال انگلیس اشاره می‌شود:

1. شایعه‌ای که در روزهای اخیر در رسانه‌های انگلیسی به چاپ می‌رسند، بازگشت ژوزه مورینیو به چلسی است. در این زمینه الکس فرگوسن نیز گفته که می‌داند روزی آقای خاص به انگلیس بازمی‌گردد و دوباره مرا عصبانی خواهد کرد.

2. ژابی آلونسو، هافبک ملی پوش اسپانیا و رئال مادرید به احتمال زیاد در فصل آینده راهی چلسی خواهد شد. اینکه مورینیو فصل آینده هدایت آبی‌های لندن را به عهده خواهد گرفت یا نه به یک مساله بزرگ و جنجالی بدل شده است. گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه مورینیو در صورت حضور در چلسی، آلونسو را نیز با خود خواهد آورد به یک موضوع داغ تبدیل شده است.

3. پل اسکولز، هافبک کهنه کار منچستریونایتد قصد دارد فصل آینده را نیز در ترکیب این تیم بازی کند. او اعلام کرده می‌‌خواهد به رکورد 500 بازی در ترکیب شیاطین برسد.

4. رئال مادرید قصد دارد 25 میلیون پوند برای خاویر هرناندز، مهاجم مکزیکی منچستریونایتد بپردازد. این خبر پس از آن منتشر شد که یونایتدها 65 میلیون برای کریستیانو رونالدو ارائه کردند.

شایعه‌های فوتبال اسپانیا

رونالدو در یونایتد/ آقای خاص آلونسو را به چلسی می‌برد

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد خودش را برای بازگرداندن ستاره پرتغالی در فصل نقل و انتقالات تابستانی آماده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعه‌های فوتبال اسپانیا همچنان بیش از همه حول تیم آینده ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید می‌گردد و قوی‌ترین گزینه‌احتمالی برای وی را چلسی عنوان کرده‌اند. هچنین صحبت‌ها از آمادگی منچستریونایتد برای بازگرداندن ستاره سابقش به میان آمده است.

• منچستریونایتد آماده پیشنهاد به رونالدو

سان گزارش داده که منچستریونایتد در نظر دارد خودش را برای یک خرید بزرگ در تابستان آماده کند و ستاره پرتغالی مادرید را به اولدترافورد بیاورد.

سر الکس فرگوسن همیشه مشتاق بازگرداندن فوق‌ستاره پرتغالی به منچستریونایتد بوده است. یک منبع آگاه در این باشگاه اعلام کرده است که شیاطین سرخ با نماینده رونالدو ارتباط برقرار کرده‌اند تا تمایل خود به جذب وی را به گوشش برسانند.

وی به سان گفت: یونایتد خوشحال نیست از اینکه PSG به وی پیشنهاد داده است، آنها دست نخواهند کشید و علاقه خود را به مدیر برنامه‌های رونالدو اعلام کرده‌اند.

پاری ‌سن ‌ژرمن به عنوان سرنوشت احتمالی رونالدو مطرح شده است اما احتمالا وی مشتاق بازگشت به اولدترافورد است.

• بارسلونا و منچستریونایتد به دنبال پدیده رم

بارسلونا آماده است تا با منچستریونایتد برای جذب مارکینیو، هافبک میانی و جوان رم رقابت کند. غول‌های کاتالان که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ شکست سختی را متحمل شدند، به دنبال تجدید نیرو در تابستان هستند.

انتظار می‌رود از تیتو ویلانووا در بازار نقل و انتقالات حمایت شود تا وی بتواند ترکیب تیمش را احیا کند و مارکوئینیو اکنون یکی از بازیکنان مورد نظر باشگاه است.

بازیکن 18 ساله در این فصل در سری آ فوق‌العاده کار کرد و تمایل منچستریونایتد را نیز برانگیخت اما بارسا نیز در نظر دارد پیشنهادی 18 میلیوون پوندی به این بازیکن که تا سال 2017 با رم قرارداد دارد، بدهد.

• آب سرد فابرگاس بر روی آتش مذاکره با آرسنال

سسک فابرگاس صحبت‌ها در خصوص بازگشتش به آرسنال را تکذیب کرد. هرچند بازیکن اسپانیایی در این فصل در آستانه کسب اولین قهرمانی خود در لالیگا است، اما در اروپا نمایش چندان رضایتبخشی نداشته است.

بازیکن 25 ساله تعویضی غیرقابل استفاده در شکست 4 بر صفر نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ بود و هرچند در دور برگشت به میدان آمد اما قدرتی برای جلوگیری از شکست تیمش در اروپا نداشت.

فابرگاس از زمان پیوستنش به باشگاه دوران کودکی با مبلغ 35 میلیون پوند در سال 2011 برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم تلاش فراوانی کرد اما گزارش‌ها برای بازگشتش به آرسنال را بی‌معنی دانست.

وی در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم چه حرف‌هایی زده شده و یا حتی نوشته شده؛ فقط می‌توانم بگویم فقط خودم آینده‌ام را می‌دانم.

• رئال مادرید به دنبال فروش هیگواین

با توجه به گفته خوزه آنگل سانچز، مدیر باشگاه، رئال مادرید در نظر دارد گونزالو هیگواین را در تابستان به فروش برساند.

رفتن هیگواین از باشگاه باعث می‌شود رئال به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی وی باشد. سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی و گرت بیل از تاتنهام در فهرست باشگاه قرار دارند و سانچز اشاره کرده که در حالیکه هیگواین در حال ترک باشگاه است اما احتمالا بنزما ماندنی شود.

وی در این باره اظهار داشت: ما در باشگاه بزرگی مثل رئال معتقدیم که به 2 شماره 9 بسیار خوب نیاز داریم. در حال حاضر بنزما و هیگواین را داریم، هیگواین باشگاه را ترک خواهد کرد در حالی که بنزما می‌ماند و 2 نفر دیگر هم به باشگاه ملحق می‌شوند.

هیگواین که در سال 2007 از ریورپلاته به رئال آمد با باشگاه‌هایی چون یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستان 2012 مذاکره کرده است.

• مورینیو آلونسو را با خودش به چلسی می‌برد

به نظر می‌رسد ژوزه مورینیو تابستان امسال به چلسی بپیوندد. آلونسو در وضعیت بغرنجی برای تمدید قراردادش با رئال قرار گرفته و قراردادش تابستان به پایان خواهد رسید.

صحبت‌ها در این باره است که آلونسو به لیورپول که در سال 2009 آن را ترک کرد، بازخواهد گشت اما آینده وی هنوز نامعلوم است.

مورینیو در نظر دارد گفت‌و‌گویی با فلورنتینو پرس برگزار کند تا در خصوص آینده‌اش در باشگاه تصمیم‌‌ گیری کند. وی همچنین از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد دارد.

سرمربی پرتغالی پس از شکست مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره دیگری داشت که ممکن است تابستان به چلسی بازگردد.

ژوزه مورینیو می‌خواهد ژابی آلونسو را با خود برای متحول کردن چلسی به این تیم ببرد. بر اساس گزارش روزنامه‌های انگلیسی مورینیو می‌خواهد حضور آلونسو را نیز در قراردادش به عنوان یکی از شروط بازگشتش به چلسی بگنجاند./فارس

 

 


ویدیو : استقبال فرگوسن از مورینیو/رونالدو در یونایتد