استقبال سفیر ایتالیا از دیدار قرمزها با میلان : محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه ...


محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با سفیر ایتالیا در ایران دیدار و گفتگو کرد. سایت باشگاه پرسپولیس: محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با سفیر ایتالیا در ایران دیدار و گفتگو کرد.

 به منظور هماهنگی برای برگزاری دیدار ستارگان فوتبال پرسپولیس و آ.ث.میلان، نشست ویژه‌ای بین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سفیر ایتالیا در ایران در دفتر محمد رویانیان برگزار شد.

مدیر عامل پرسپولیس، در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به سفیر ایتالیا بر لزوم هماهنگی باشگاه پرسپولیس با سفارت ایتالیا در ایران برای برگزاری دیداری خیریه بین ستارگان پرسپولیس و آ.ث.میلان تاکید و از سفیر ایتالیا درخواست کرد همکاری‌های لازم را با باشگاه پرسپولیس داشته باشند که با استقبال و قول مساعد سفیر، همراه بود.

رویانیان در این جلسه به سفیر ایتالیا در ایران گفت: ما چند ماه قبل، سفری به میلان داشتیم و ضمن بازدید از باشگاه میلان و تماشای یک بازی این تیم در سن سیرو، جلساتی با آقای گالیانی، قائم مقام باشگاه و دیگر مدیران این باشگاه بزرگ ایتالیایی برگزار شد و پیرو آن مذاکرات، قصد داریم دیدار خیریه‌ای را بین ستارگان پرسپولیس و آ.ث.میلان ترتیب بدهیم که مذاکرات و مکاتباتی انجام شده و نمایندگان باشگاه ما عازم میلان می‌شوند تا قرارداد رسمی برای سفر 26 بازیکن و مقام‌های مسوول میلان، برای برگزاری بازی با ستاره‌های پرسپولیس به تهران منعقد شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: ما از همکاری و تعامل با باشگاه میلان رضایت داشته و قصد داریم آکادمی مشترک دو باشگاه را در تهران راه‌اندازی کرده و همچنین با شرکت‌های ایتالیایی مراودات اقتصادی و تجاری به منظور درآمدزایی برای باشگاه داشته باشیم که مقدمات آن فراهم شده است. به همین منظور نیاز به تعامل و همکاری با سفارت ایتالیا در ایران داریم و ضمن تشکر از اینکه دعوت ما را پذیرفتند امیدواریم که بتوانیم با همکاری هم، موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

رویانیان در ادامه درباره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا است و 30 میلیون هوادار دارد. تیم فوتبال ما در حال حاضر با سرمربیگری علی دایی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر است و قرار شده بزرگان تاریخ فوتبال ایران که سابقه عضویت در پرسپولیس را داشته‌اند در دیدار با ستاره‌های فوتبال میلان به میدان بروند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای زیر ساخت و توسعه فوتبال پرسپولیس اقدام به راه‌اندازی آکادمی کرده و 70 مدرسه فوتبال را در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم که 13 هزار فوتبال‌آموز در آن عضویت دارند، همچنین می‌خواهیم مدارس فوتبال میلان در ایران را نیز دایر کنیم تا این بخش را هم توسعه داده باشیم. ما از شما درخواست می‌کنیم به عنوان سفیر ایتالیا در ایران، همکاری‌های لازم را با ما داشته باشید. من از حضور شما و معاون سفیر تشکر و قدردانی می‌کنم و معتقدم فوتبال پدیده‌ای است که در قلب ملت‌ها جریان دارد و می‌تواند در تحکیم روابط بین کشورها نقش ویژه‌ای ایفا کند.

سفیر ایتالیا در ایران نیز در جریان این گفتگو خطاب به رویانیان گفت: خوشحالم که با مدیر عامل پرطرفدارترین تیم آسیا دیدار می‌کنم و معتقدم در شرایطی که روابط ایران و ایتالیا با اقدامات رئیس جمهور ایران رو به گسترش است، برگزاری بازی‌های بزرگ فوتبال و دیگر روابط ورزشی می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در افزایش مناسبات داشته باشد. ما از برگزاری این بازی استقبال می‌کنیم و نهایت همکاری را با شما خواهیم داشت.

لوکا جان سانتی، افزود: امیدوارم قرارداد نهایی برای برگزاری این بازی امضاء شود و هواداران پرسپولیس حمایت پرشوری از این بازی داشته باشند. از اینکه مطلع می‌شوم پرسپولیس علاوه بر یک تیم فوتبال قدرتمند و پرطرفدار با اقدامات شما در سراسر ایران مدرسه فوتبال و آکادمی داشته، دانشگاه راه‌اندازی کرده و وارد مباحث تجاری و اقتصادی شده است، خرسندم و ما در راستای روابط ایران و ایتالیا همکاری‌های لازم را با شما خواهیم داشت. ما می‌توانیم از نزدیک با یکدیگر همکاری کنیم تا کارها هر چه بهتر و راحت‌تر انجام شود. رابطه بین میلان و پرسپولیس مهم است و می‌تواند در روابط دو کشور نیز موثر باشد.

رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، لوکا جان سانتی، سفیر ایتالیا و آندره، معاون وی درباره جوانب مختلف دیدار ستارگان فوتبال پرسپولیس و میلان گفتگو کرده و مدیر عامل پرسپولیس از سفیر ایتالیا درخواست کرد با توجه به سفر تیم ملی جوانان به ایتالیا برای برگزاری اردو و دیدار دوستانه، مساعدت لازم برای صدور روادید اعضای این تیم انجام شود. سفیر ایتالیا نیز تاکید کرد با وجود از دست رفتن زمان، نهایت تلاش و همکاری را در این ارتباط خواهد داشت.

در پایان این نشست، رویانیان ضمن تقدیم هدایایی به سفیر ایتالیا، پیراهن و شال پرسپولیس را به سفیر و معاون وی اهدا کرد.


ویدیو : استقبال سفیر ایتالیا از دیدار قرمزها با میلان