استقبال به سبک متال از یورگن کلوپ! : قرار است یورگن کلوپ در نخستین دیدار خانگی ...


قرار است یورگن کلوپ در نخستین دیدار خانگی در آنفیلد، احساس کند در خانه حضور دارد. طرفداری: قرار است یورگن کلوپ در نخستین دیدار خانگی در آنفیلد، احساس کند در خانه حضور دارد. آهنگ هایی از بهترین گروه ها و هنرمندان آلمانی برای دیدار خانگی مقابل روبین کازان در نظر گرفته شده است و این شامل گروه محبوب کلوپو یعنی کرافت‌ورک از دوسلدورف نیز می شود.  

به گزارش استاندارد، یورگن کلوپ یک بار گفته بود که بازی آرسنال به مانند یک آهنگ لایت است. من هوی متال را ترجیح می دهم. کلوپ می تواند به همراه هواداران لیورپول از شنیدن آهنگ هایی از اسطوره متال آلمانی‌ها یعنی رامشتاین از برلین، گروه پانک راک دی توتن هوزن از دوسلدورف (که YNWA را نیز اجرا کرده است) و گروه هارد راک اسکورپیونز از هانوفر در جریان دیدار خانگی لذت ببرند. آهنگ هایی از گانز ان رزز و آهنگی از ایگلز آو دث متال دیگر انتخاب های نزدیک به سلیقه آقای معمولی هستند.

همینطور یک ورژن آلمانی از یکی از معروف ترین آهنگ های بیتلز یعنی او تو را دوست دارد برای این بازی در نظر گرفته شده است. جدا از تمام این آهنگ ها، هواداران لیورپول خیلی زود سرودهایی برای یورگن کلوپ آماده کرده اند که می توانند با آن ها از وی در دیدار پنج شنبه شب پذیرایی کنند.

یورگن کلوپ , یورگن کلوپ وین رونی , شباهت هوادار ایرلندی به یورگن کلوپ


ویدیو : استقبال به سبک متال از یورگن کلوپ!