استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون : سفید رنگی است كه همیشه شیك و چشمگیر بوده ...


سفید رنگی است كه همیشه شیك و چشمگیر بوده و خواهد ماند. در این مطلب قصد داریم تا روش‌های مختلف استفاده از این رنگ زیبا را در دكوراسیون برای شما شرح دهیم.

 پادشا:
سفید رنگی است كه همیشه شیك و چشمگیر بوده و خواهد ماند. در این مطلب قصد داریم تا روش‌های مختلف استفاده از این رنگ زیبا را در دكوراسیون برای شما شرح دهیم.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی , رفتن به استقبال زمستان با دکوراسیون سفید , استفاده از سیاه در دکوراسیون

شرقی

استفاده از كاغذ دیواری سفید با طرحی پیچیده و هم‌رنگ با زمینه كاغذ دیواری، ایده‌ای مناسب برای آوردن رنگ سفید به دكوراسیونی با سبك شرقی است. با افزودن قطعه‌ای به رنگ قرمز و مقداری رنگ مشكی می‌توانید تضاد مورد نیاز سبك شرقی را برای دكوراسیون فضا تامین كنید. كاناپه‌ای با رنگ قرمز می‌تواند به نقطه كانونی چشمگیر دردكوراسیونی شرقی با زمینه سفید تبدیل شود.

استفاده از فرش 9 متری در دکوراسیون , استفاده از جوش شیرین برای سفید شدن پوست , دکوراسیون سفید طوسی

دراماتیك

اجازه دهید كه رنگ سفید در دكوراسیون فضای شما برجسته و خیره‌كننده جلوه كند. برای این كار، توصیه می‌كنیم که رنگ سفید را در قالب عنصری تندیسی یا در قالب شیئی در مقابل زمینه‌ای ساده با رنگی تیره در دكوراسیون بگنجانید. برای مثال، در این تصویر مشاهده می‌كنید كه لوستر سفید رنگ با طرحی خاص و میز كناری سفید رنگ در مقابل دیواری ساده با رنگی تیره به چه زیبایی می‌تواند جلوه كند.

بایدها و نبایدهای استفاده از لوستر در دکوراسیون , دکوراسیون منزل نوعروس به رنگ سفید , طراحی دکوراسیون منزل با تم سیاه و سفید

روستیك (روستایی)

با استفاده از لایه‌ای نازك از طیف‌های گرم رنگ سفید و همچنین، استفاده از كاغذ دیواری سه بعدی فریبنده سفید رنگ و پارچه‌های دارای بافت‌ می‌توانید فضایی مدرن با حال و هوایی روستیك داشته باشید. ردیف‌هایی از آویز میخی شكل بر دیوار تداعی‌كننده سبك مینی‌مالیست شیكر (سبكی زاهدانه و الهام گرفته از باورهای دینی و متعلق به قرن هجدهم انگلستان) است كه به فضا جلوه‌ای مدرن بخشیده است.



ویدیو : استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون