استفاده از اسب در شیوه جدید قتل دگرآزادانه متهمین توسط داعش + عکس : این روزنامه ...



این روزنامه بریتانیایی با انتشار تصاویری از قتل از طریق اسب توسط داعشی ها می نویسد:"فیلم تازه منتشر شده ای از سوی داعش نشان می دهد که آن گروه به شیوه ای جدید و با استفاده از اسب متهمین را به قتل می رساند.

جنایات جدید داعش , فروش زنان برهنه توسط داعش , دستگیری داعش توسط سردار سلیمانی

 

فیلم سر بریدن سردار همدانی توسط داعش , جنایت جدید داعش , تهدید دربی تهران توسط داعش

 

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی به شیوه تازه دگرآزارانه ای از سوی داعش اشاره کرده که متهمین از طریق آن به قتل می رسند: کشتن از طریق اسب.

 این روزنامه بریتانیایی با انتشار تصاویری از قتل از طریق اسب توسط داعشی ها می نویسد:"فیلم تازه منتشر شده ای از سوی داعش نشان می دهد که آن گروه به شیوه ای جدید و با استفاده از اسب متهمین را به قتل می رساند." این روزنامه در ادامه می نویسد:"این فیلم هشدارآمیز زندانیانی را نشان می دهد که لباس نارنجی پوشیده اند و توسط عده ای اسب سوار احاطه شده اند و پس از بر روی زمین کشیده شدن با زجر بسیار جان می دهند."

سربریدن سردار همدانی توسط داعش , چطوری از ورژن جدید تانگو استفاده کنم؟ , برای ساخت پوشه جدید ازچه کلید های میانبری استفاده کنیم

 

شیوه صحیح استفاده از قرص های pep , کشف دو سیاره جدید توسط ستاره شناسان , کاریکاتور لباس جدید داعش

 

این روزنامه در پایان اشاره می کند که این فیلم و شیوه جدید زجر و آزار و قتل متهمان از سوی داعش در حالی منتشر می شود که پیش تر داعشی ها در فیلم های دیگر متهمان را با استفاده از شیوه های مختلفی چون سوزاندن، سنگسار و گردن زدن به قتل می رساندند.

 

اخبار بین الملل - خرداد 


ویدیو : استفاده از اسب در شیوه جدید قتل دگرآزادانه متهمین توسط داعش + عکس