استعفای مربی تیم امید پرسپولیس به خاطر هدایتی : استعفای مربی تیم امید پرسپولیس ...



مربی قبل از برانکو در پرسپولیس , شرط حسین هدایتی برای پولدار کردن مجدد پرسپولیس , مصدومیت امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس

استعفای مربی تیم امید پرسپولیس از سمتش
محرمی: هیات مدیره سفارشی که با پشتوانه سیاسی آمده مورد تایید نیست/ حالا که اهلیت هدایتی تایید نشده پس من هم اهلیت ندارم

مربی تیم امید فوتبال پرسپولیس یک روز پس از اینکه حکم پست جدیدش را گرفت از این سمت استعفاء داد.

 در حالی که محمدحسین نژاد فلاح روز گذشته با دادن احکامی مربیان تیم‌های پایه باشگاه تیم فوتبال پرسپولیس را انتخاب کرد و طبق این احکام قرار بود مجتبی محرمی پیشکسوت نامدار تیم پرسپولیس به عنوان مربی در تیم امید این باشگاه فعالیت کند.

این در حالی است که عصر دیروز نژادفلاح با رای هیات مدیره تیم جدید باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار رفت و علی‌اکبر طاهری به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد که این تحولات باعث شد تا محرمی امروز اعلام کند از سمتش در پرسپولیس استعفاء خواهد داد.

محرمی در همین رابطه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من مجتبی محرمی خاک پای همه هواداران پرسپولیس که مالک واقعی این باشگاه بوده هستند و خواهند بود، هستم و صراحتا اعلام می‌کنم که تا آخر دنیا پای حمایت و همراهی خود با تنها مالک قانونی و عاشق پرسپولیس خواهم ایستاد و از همین جا خدمت همه عزیزان اعلام می‌کنم از دید این حقیر مالک قانونی باشگاه براساس مزایده قانونی صورت گرفته حسین هدایتی دولابی است و حالا که با ناجوانمردی اهلیت ایشان تایید نشده حتما مجتبی محرمی هم اهلیتی ندارد.

لذا از مربیگیری تیم امید پرسپولیس انصراف داده و اعلام می‌کنم این هیات مدیره سفارشی که با پشتوانه سیاسی برای کار آمده مورد تایید نمی‌باشد.

انشاءالله زمانی که مالک پرسپولیس حسین هدایتی شد و مدیرعامل امیر عابدینی این حقیر آمادگی خودرم را برای دربانی تیم عزیزم اعلام می‌کنم در پایان از دوست کاپیتان و بزرگ خودم محمد پنجعلی که با حسن نیت و زمامداری نژادفلاح به بنده لطف داشتند کمال تشکر را دارم. یا علی

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : استعفای مربی تیم امید پرسپولیس به خاطر هدایتی