استخدام كليه معلمان حق التدريسي و... :       مجلس آموزش و پرورش را مكلف كرد: استخدام ...



 

 

استخدام معلمان , استخدام تهران , استخدام

 

مجلس آموزش و پرورش را مكلف كرد:

استخدام كليه معلمان حق التدريسي و آموزشياران در صورت وجود مجوز جذب


استان‌ها و يا در رشته‌هاي مورد نياز كه در ميان معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت سواد آموزي واجد شرايط موجود نباشد، از اين قانون مستثني هستند/مراقبان بهداشت داراي مدرك فوق ديپلم مي‌توانند به استخدام پيماني آموزش و پرورش در آيند.

مجلس وزارت آموزش و پرورش را مكلف كرد تا در صورت وجود مجوز جذب و استخدام، كليه معلمان حق التدريسي و آموزشياران نهضت سواد آموزي واجد شرايط را استخدام كند.
نمايدنگان مجلس در جلسه علني امروز مجلس طرح الحاق دو ماده به قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي در وزارت آموزش و پرورش را بررسي و به تصويب رسانيدند.
براساس اين مصوبه در صورت وجود مجوز جذب و استخدام، وزارت آموزش و پرورش مكلف است استخدام كليه معلمان حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي واجد شرايط مطابق مفاد قانون فوق الذكر را در اولويت قرار دهد. مگر در استان‌ها و يا در رشته‌هاي مورد نياز كه در ميان معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت سواد آموزي واجد شرايط قانون فوق الذكر موجود نباشد كه در اين صورت وزارت آموزش و پرورش با استفاده از باقيمانده سقف تعيين شده در ماده 1 يا براساس ماده 9 قانون فوق الذكر مي‌تواند اقدام لازم جهت رفع نيازهاي خود به عمل آورد.
مجلس وزارت آموزش و پرورش را موظف كرد تا براساس بند 2 قانون الحاق يك تبصره به ماده واحده قانون اصلاح قانون انتقال مراقبين بهداشت مدارس به واحدهاي آموزشي تابعه وزارت آموزش و پرورش جهت بهبود شاخص‌هاي سلامت در آموزش و پرورش نسبت به استخدام پنج هزار نفر از مراقبان بهداشت اقدام نمايد.
گفتني است مراقبان بهداشت داراي مدرك فوق ديپلم مي‌توانند به استخدام پيماني آموزش و پرورش در آيند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : استخدام كليه معلمان حق التدريسي و...