اسامی مجروحان تصادف اتوبوس زائران ایرانی : سازمان حج و زیارت اسامی مجروحان ...


سازمان حج و زیارت اسامی مجروحان تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی را اعلام كرد. خبرگزاری ایسنا: سازمان حج و زیارت اسامی مجروحان تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی را اعلام كرد.

بنیامین شكوه‌فر ـ مدیركل حوزه‌ی ریاست سازمان حج و زیارت ـ گفت: مجروحان حادثه‌ی ناشی از برخورد اتوبوس زائران ایرانی با جدول، 10 نفر بودند كه همه‌ی آن‌ها به بیمارستانی در جده منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

او ادامه داد: هفت نفر از این مجروحان پس از مداوا ترخیص شدند و به پرواز برگشت‌شان كه به سمت تهران بود نیز رسیدند.

وی با بیان این‌كه درمان سه مجروح دیگر در بیمارستان جده همچنان ادامه دارد، به اسامی آن‌ها اشاره كرد و گفت: «آسیه سربلنده»، «عصمت ابراهیمی تهرانی» و «كبری بشیری» از كاروان «عابدان مكه» از استان تهران هم‌چنان در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت اضافه كرد: هیأت پزشكی حج و زیارت ایران در این بیمارستان مستقر شده و منتظر نتیجه‌ی آزمایش‌های این زائران است تا اگر مشكلی نبود، آن‌ها را ترخیص كند یا اگر به درمان بیشتری نیاز بود، مراحل بازگرداندن آن‌ها را به كشور برای ادامه‌ی درمان پیگیری كند.

بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، 6 تیرماه) یك دستگاه اتوبوس حامل زائران استان تهران كه در حال حركت به سمت فرودگاه جده بود، در 5 كیلومتری این شهر پس از برخورد با جدول كنار خیابان، چپ كرد كه بر اثر این حادثه 10 زائر ایرانی مجروح شدند. به گفته‌ی مسؤولان سازمان حج و زیارت، این اتفاق به‌خاطر سهل‌انگاری راننده‌ی اتوبوس رخ داده است.      


ویدیو : اسامی مجروحان تصادف اتوبوس زائران ایرانی