از چت‌های وایبری تا قتل خاموش نوعروس :   «مرتب گوشی موبایلش در دستش بود و با ...



نوعروس , خاموش چت , خاموش کردن آپدیت ویندوز 10

 

«مرتب گوشی موبایلش در دستش بود و با وایبر چت می‌کرد. دیگر نتوانستم این وضعیت را تحمل کنم و کنترلم را از دست دادم.»

 این بخشی از اعترافات تازه دامادی است كه به‌گفته خودش در مدت 6‌ماه زندگی 3بار خانه را ترك كرد و قصد جدایی از همسرش را داشت. رسیدگی به این پرونده شامگاه جمعه 26دی‌ماه همزمان با پیدا شدن جسد زن جوانی در بیابان‌های پاكدشت آغاز شد.

 

آن روز یكی از رهگذران با دیدن چمدان بزرگی در بیابان كنجكاو شد و به سراغ آن رفت و درش را باز كرد اما ناگهان با جسد زن جوانی روبه‌رو شد كه داخل چمدان بود. مرد وحشتزده با پلیس تماس گرفت و طولی نكشید كه با حضور كارآگاهان آگاهی پاكدشت در محل، تحقیقات برای كشف راز این جنایت شروع شد.

 

دور گردن زن جوان طنابی پیچیده شده و آثار ضربات چاقو نیز روی بدنش دیده می‌شد. این در حالی بود كه طبق گفته پزشك جنایی، حدود 10تا 12ساعت از مرگ او می‌گذشت.

 ردپای یك مرد جوان
شكی وجود نداشت كه جنایت در محلی دیگر رخ داده و سپس قاتل یا قاتلان با قرار دادن جسد در چمدان قصد ناپدید كردن آن را داشته‌اند. در چنین شرایطی كارآگاهان جنایی پاكدشت ماموریت یافتند پرده از راز این جنایت بردارند. هیچ مدرك شناسایی‌ای كه هویت مقتول را فاش كند، وجود نداشت. حتی بررسی‌ پرونده‌های متعلق به زنان گمشده در روزهای اخیر هم سرنخی در اختیار پلیس قرار نداد.

مأموران اما در ادامه متوجه نكته مهمی شدند. اینكه چمدانی كه جسد داخلش بود، كاملا نو بود و به‌نظر می‌رسید كه به تازگی خریداری شده است. آنها راهی مغازه‌هایی شدند كه چمدان می‌فروختند. یكی از مغازه‌دارها گفت كه ظهر جمعه درست چند ساعت قبل از كشف جسد، پسرجوانی به آنجا رفته و چمدانی شبیه آنچه جسد داخل آن بود از وی خریده است. این موضوع تیم تحقیق را یك قدم به كشف حقیقت نزدیك‌تر كرد و مأموران به بازبینی تصاویر دوربین مداربسته مغازه پرداختند و چهره خریدار چمدان را شناسایی كردند.

تصویر رازگشا
درحالی‌كه تحقیقات ادامه داشت، روزشنبه مرد 21ساله‌ای به اداره آگاهی پاكدشت رفت و خبر از ناپدید شدن همسر 20ساله‌اش داد. وی گفت: من و همسرم مهناز همكار هستیم و در كارگاهی در پاكدشت كار می‌كنیم. عصر شنبه مهناز وقتی كارش تمام شد از كارگاه بیرون رفت تا به خانه برود اما در مسیر بازگشت به خانه به طرز مرموزی ناپدید شد. در این مدت همه جا را به‌دنبالش گشتم اما اثری از او پیدا نكردم.

مشخصاتی كه این مرد از همسرش ارائه داد با جسدی كه داخل چمدان كشف شده بود مطابقت داشت. با این حال آنچه توجه مأموران را جلب كرد شباهت این مرد با تصویری بود كه كارآگاهان از خریدار چمدان به‌دست آورده بودند. وقتی مشخص شد كه مرد جوان همان خریدار چمدان است مأموران حدس زدند كه عامل قتل زن جوان كسی جز او نیست. این مرد دستگیر شد و هر چند در ابتدا خود را بی‌گناه می‌دانست اما وقتی تصویر خود را هنگام خرید چمدان دید چاره‌ای جز اقرار به جنایت ندید.

جنایت وایبری
وی به كارآگاهان گفت: من و همسرم همكار بودیم و در محل كار با هم آشنا شدیم. حدود 6‌ماه پیش ازدواج و زندگی مشتركمان را شروع كردیم اما از همان ابتدای زندگی اختلافاتمان شروع شد. او مرتب با موبایلش مشغول چت كردن از طریق وایبر بود. من مطمئن بودم كه كاسه‌ای زیر نیم‌كاسه است. بارها با هم سر این موضوع دعوا كردیم اما او می‌گفت كه فقط با دوستانش چت می‌كند.

در مدت 6‌ماه زندگی مشترك با همسرم 3بار خانه را ترك كردم و قصد جدایی داشتم اما هربار همسرم از من خواست تا او را ببخشم. وی ادامه داد: او حاضر نشد خودش را اصلاح كند؛ از صبح تا شب پای وایبر بود و اصلا اهمیتی به من نمی‌داد. دیگر تحمل این وضعیت برایم غیرممكن بود. بنابراین تصمیم گرفتم برای همیشه او را ترك كنم و طلاقش بدهم.

ساعت 8صبح جمعه بود كه به‌خاطر رفتارهایش با او درگیر شدم. او من و خانواده‌ام را تحقیر كرد. من هم یكدفعه كنترلم را از دست دادم و چون به‌شدت از او كینه داشتم دست به قتل او زدم. بعد از آن چند ساعتی كنار جسد بودم تا اینكه تصمیم گرفتم آن را داخل چمدانی بزرگ بگذارم و به بیرون از خانه منتقل كنم. برای این كار به مغازه‌ای رفتم و چمدان خریدم اما اصلا فكرش را نمی‌كردم همین خرید باعث دستگیری‌ام شود.

تحقیقات ادامه دارد
سرهنگ سلمان آدینه‌وند، فرمانده انتظامی پاكدشت به همشهری گفت: هرچند متهم در اعترافاتش ادعا كرد به دلیل چت های وایبری همسرش را به قتل رسانده است اما چت كردن توجیهی برای ارتكاب جنایت نیست. وی افزود: تازه‌داماد جنایتكار بعد از اعتراف به قتل نوعروسش روانه بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا زوایای پنهان آشكار شود.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو : از چت‌های وایبری تا قتل خاموش نوعروس