از ویژگی جدید Collections گوگل پلاس استفاده کنید : ویژگی جدید Collections نام ...


ویژگی جدید Collections نام دارد و همان طور که از نام‌اش می‌توان تا حدودی حدس زد، از این به بعد می‌توانید پست‌ها و نوشته‌های خود را در کتگوری‌ها یا زیرمجموعه‌های متنوع و متعدد، بگنجانید و درج کنید. سایت یک پزشک: بعد از مدت‌ها، رخوت و سستی و اضافه نشدن ویژگی‌های جدید کاربردی در گوگل پلاس، بالاخره 2 روز قبل گوگل یک ویژگی جدید اضافه کرد.

نحوه استفاده از گوگل پلاس , راهنمای استفاده از گوگل پلاس , ایا میشود از گوگل پلاس در تلگرام استفاده کرد؟

ویژگی جدید Collections نام دارد و همان طور که از نام‌اش می‌توان تا حدودی حدس زد، از این به بعد می‌توانید پست‌ها و نوشته‌های خود را در کتگوری‌ها یا زیرمجموعه‌های متنوع و متعدد، بگنجانید و درج کنید.

فرض کنید که شما در اکانت خودتان، فعالیت‌های مختلفی دارید، مثلا:

- پست‌های وبلاگتان را به اشتراک می‌گذارید.

- گاهی عکس زیبا می‌گذارید.

- گاهی روزنوشت می‌نویسید و نظر خودتان را در مورد چیزی درج می‌کنید.

- گاهی هم نوشته‌های خوب دیگر را ری‌شیر می‌کنید.

حالا با Collections شما می‌توانید به انواع مختلف فعالیت خود سامان بدهید و مثلا پست‌های وبلاگی را در یک مجموعه و عکس‌های خوب را در مجموعه دیگر بگذارید.

برای دسترسی به این ویژگی جدید و ساختن یک Collection جدید، طبق تصویر زیر از منو، گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از گوگل پلاس , دلایل استفاده هشتک در گوگل پلاس , گوگل پلاس

کد گوگل پلاس , الگوریتم جدید گوگل , افزایش گوگل پلاس

به گمان من Collections ویژگی کاربردی خوبی است.

مثلا:

- اگر مایل باشید که در سایت /وبلاگ خودتان فقط یک زیرمجموعه از کل فعالیت‌های پلاسی شما، برای عموم قابل دسترسی باشد، کافی است یا Collection عمومی درست کنید و دسترسی همگانی به آن بدهید و فقط آدرس این Collection را به خوانندگان خود بدهید.

- ویژگی جدید برای موضوعی کردن فعالیت‌های پلاسی مناسب است.

- از سوی دیگر یکی از چیزهایی که من را در پلاس می‌آزرد، گم کردن بعضی از پست‌هایی بود که می‌پسندیدم. پلاس اصلا گزینه ستاره‌دار کردن به سبک فید ریدرها و گوگل ریدر مرحوم نداشت.

اما حالا با Collections شما می‌توانید، چند Collection فقط برای ذخیره کردن پست‌های مورد نظر بسازید.

برای این کار باید فقط به خودتان دسترسی به Collection بدهید و پست‌هایی را که می‌پسندید به تناسب در Collection مربوطه، ری‌شیر کنید!

افزایش لایک گوگل پلاس , خرید گوگل پلاس , آموزش گوگل پلاس

- یک کاربرد دیگر هم می‌تواند این باشد که به جای دنبال کردن همه مطالب یک کاربر، حالا شما می‌توانید یک Collection به خصوص او را دنبال کنید.

- و بالاخره کاربرد دیگر هم این است که وقتی در محیطی مثل فلیپ‌بورد هستید، حالا می‌توانید به جای اشتراک یک مطلب در استریم عمومی خود، آن را در یک Collection به اشتراک بگذارید. (البته فعلا اگر این کار را انجام بدهید گزینه اشتراک در Collection ظاهر نمی‌شود و شما باید مدتی صبر کنید تا این ویژگی اضافه شود.)


ویدیو : از ویژگی جدید Collections گوگل پلاس استفاده کنید