از منصوریان اصرار، از نفت انکار : دور جدید جلسات متوالی و درخواست‌های رسمی ...


دور جدید جلسات متوالی و درخواست‌های رسمی استقلالی‌ها به نفتی‌ها برای پذیرش انتقال منصوریان به نیمکت تیم دوران بازی او تاکنون نتیجه نداده و فعلا سرمربی نفت در تیمش ماندنی است. روزنامه شهروند: دور جدید جلسات متوالی و درخواست‌های رسمی استقلالی‌ها به نفتی‌ها برای پذیرش انتقال منصوریان به نیمکت تیم دوران بازی او تاکنون نتیجه نداده و فعلا سرمربی نفت در تیمش ماندنی است.

علاقه دیرین

ماجرای علاقه استقلالی‌ها به منصوریان به یکی، دو روز و یکی و دو هفته محدود نمی‌شود. آبی‌ها در اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای مدام از حضور منصوریان به جای قلعه‌نوعی حرف می‌زدند و علاقه‌شان به کاپیتان سابق را عملا نشان می‌دادند اما نه آن ابرازعلاقه‌های آتشین و نه مذاکرات متوالی چند روز آبی‌ها با مدیران نفت، هیچ‌کدام فعلا این وصل شیرین را رقم نزده و طرف مخالف داستان بسیار جدی است.

تلاش‌های استقلال

روسای قهرمان سابق آسیا همه کاری کردند؛ از فرستادن واسطه به باشگاه نفت تا صحبت‌های چندین و چند باره بهرام افشار‌زاده، مدیرعامل استقلال با قنبر‌زاده، مدیرعامل نفت. کار به جایی رسید که درنهایت منصوریان در اقدامی احساسی، شخصا برای دریافت رضایتنامه به باشگاه نفت رفت، با این حال حتی پس از جلسه ٤ ساعته هم نتوانست روسای تیم سوم فصل قبل لیگ‌برتر را راضی کند.

گزینه‎‌های بعدی

افشارزاده، مدیرعامل استقلال قبلا بارها تأکید کرده بود اگربه هر دلیلی منصوریان، سرمربی استقلال نشود به گزینه‌های خارجی رو می‌آورد. مدیرعامل آبی‌هادر پاسخ به این سوال که چرا نامه‌اش به باشگاه نفت با امضای مدیرعامل استقلال نبود و سمتش مشاور وزیرعنوان شده بود، گفت: «چه فرقی دارد؟ مثلا اگرسمتم را مدیرعامل استقلال عنوان می‌کردم در تصمیم مسئولان نفت تغییری رخ می‌داد؟ با این وجود هنوز به جذب او امیدواریم.»

بازگشت پرویز؟

اگر حضور منصوریان قطعا منتفی شود، پرویز مظلومی، فعلا یکی از پررنگ‌ترین کاندیداهای داخلی است. او به قول خودش برنامه‌ها دارد: «آخرین مذاکرات من به چندهفته قبل برمی گردد که به باشگاه استقلال رفتم. وقتی من را جزو گزینه‌ها قرار دادند، خیلی زود برنامه‌ام را آماده کردم اما دیگر هیچ خبری نشد. از گسترش‌فولاد پیشنهاد داشتم، با این حال حتی به آن فکرهم نکردم.» علاوه بر او، ایگور استیماچ هم گزینه مربیگری استقلال خواهد بود؛ مردی که گفته شده امروز برای مذاکره به تهران می‌آید.

امیدواری علی‌منصور

همه تصور می‌کردند داستان استقلال و منصوریان به بن‌بست رسیده اما تا منصوریان دهان باز کرد، ماجرا عوض شد: «ظهر چهارشنبه بیانیه‌ای را منتشر خواهم کرد که همه‌چیز را توضیح می‌دهم. باشگاه نفت دست مرا برای ماندن یا رفتن باز گذاشته است اما من به نفت تعهد دارم. این کش‌وقوس‌هایی که به وجود آمد باعث اذیت هواداران استقلال و باشگاه نفت شده است. نفتی‌ها از ١٠ روز پیش به همراه وزارتخانه خود به موضوع ورود کردند تا مرا نگه دارند اما دست مرا برای جدایی باز گذاشته‌اند.»


ویدیو : از منصوریان اصرار، از نفت انکار