از مطرح شدن گزینه‌های داخلی تا معرفی ویه‌را، مامیچ و جمال حاجی برای استقلال :



کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ , اسید مالیک موجود در کدام گزینه برای سفید کردن دندان مناسب است , برای جلوگیری از خونریزی لثه استفاده از کدام گزینه مناسب است

در حالی که تکلیف باشگاه استقلال و حتی پرسپولیس مشخص نیست اما در مورد انتخاب سرمربی آبی‌پوشان گمانه‌زنی‌ها به اوج خود رسیده است.

 بار دیگر بی تکلیفی مدیریتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آن هم در آستانه نقل و انتقالات که فصلی مهم برای یک باشگاه است، گمانه زنی های خبری تیم های سرخابی را به حد اعلی رسانده است.

در حالی که خبرهای حاکی از آن است که به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی وزارت ورزش پیغام داده شده تا فعلا با کسی قرارداد امضا نشود و فقط با مربیان یا بازیکنان مورد نظر فقط مذاکره کنند قرار است هیات دولت تصمیم بگیرد این دو باشگاه توسط وزارت ورزش اداره شود یا وزارت اقتصاد.

فکرش را بکنید اگر تصمیم دولت بر این باشد که این دو تیم به وزارت اقتصاد برسد تازه اول راه دو تیم است. از گمانه زنی برای انتخاب مدیران گرفته تا سرمربی و بازیکنان. در هر صورت وضعیت بلاتکلیف دو باشگاه اوضاع تصمیم گیری در هر یک از دو باشگاه را هم با مشکل روبرو کرده است.

قصه در تیم استقلال که ماجراهای خاص خودش را دارد. به نظر می رسد در این باشگاه افسار انتخاب سرمربی خیلی هم دست یک نفر نیست و شواهد این طور نشان میدهد که هر مدیری سرمربی مورد نظر خود را نشانه گرفته تا بر مسند هدایت استقلال بنشاند. جالب است که همه این مذاکرات و معرفی ها هم در شرایطی در حال صورت گرفتن است که پولی در بساط نیست.

بعد از مطرح شدن 5 گزینه داخلی ( نامجو مطلق، مظلومی، کریمی، زرینچه و منصوریان) اکنون صحبت از گزینه های خارجی است. البته بماند که گزینه های خارجی زیادی در این چند روز مطرح شده از اسکوچیچ گرفته تا دونادونی و ماتیوس.

اما به تازگی نام های جدیدتری هم به این فهرست اضافه شده اند که می توان به جمال حاجی، ژوران ویه‌را و زوران مامیچ اشاره کرد.

جمال حاجی آخرین دوره مربیگری خود را در تیم الظفرای امارات پشت سر گذاشته است، ویه را نیز در تیم ملی کویت بوده و مامیچ نیز هدایت دیناموزاگرب را بر عهده داشته است.

باید دید همه این گمانه زنی ها که دیگر از حد خود گذشته به کجا می رسد و اصلا این مدیرانی که اکنون در حال برنامه گرفتن از مدیران هستند در این باشگاه ماندنی هستند یا خیر. شاید قرار است تیم مدیریتی جدیدی به این باشگاه بیاید و همه این اخبار پوچ شود و باید دنبال گمانه زنی های جدید بود.
 
 اخبار  ورزشی  -  فارس
 


ویدیو : از مطرح شدن گزینه‌های داخلی تا معرفی ویه‌را، مامیچ و جمال حاجی برای استقلال