از سنگ پای تنابنده و الوند چه خبر؟ : خشایار الوند که به همراه محسن تنابنده ...


خشایار الوند که به همراه محسن تنابنده مشغول نگارش یک سریال طنز جدید هستند، گفت که این مجموعه طنز قرار است به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شود و تاکنون چهار قسمت از کل مجموعه نوشته شده است. خبرگزاری ایسنا: خشایار الوند که به همراه محسن تنابنده مشغول نگارش یک سریال طنز جدید هستند، گفت که این مجموعه طنز قرار است به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شود و تاکنون چهار قسمت از کل مجموعه نوشته شده است.

این نویسنده اعلام کرد: فکر می‌کنم نگارش کلی این سریال تا پایان فروردین ماه سال آینده به پایان برسد؛ البته تلاشمان این است که بتوانیم تا شب عید نگارش آن‌را به پایان برسانیم اما به دلیل تعداد قسمت‌های زیاد این مجموعه و وسواسی که در کار به خرج می‌دهیم و از طرفی آقای تنابنده هم مشغول کار فیلم‌برداری هستند، سرعتمان کم است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه نامی برای این مجموعه طنز انتخاب کرده‌اید؟ بیان کرد: خودمان نام «سنگ پا» را خیلی دوست داریم اما نمی‌دانیم در نهایت چه نامی برای این سریال به قطعیت برسد. این مجموعه فعلا با نام موقت «سنگ پا» در حال نگارش است.

نویسنده مجموعه‌های «پایتخت»، «پاورچین»، «در حاشیه» و «قهوه تلخ» در ادامه در پاسخ به اینکه آیا از سوی تلویزیون زمان پخش دقیقی برای سریال طنز «سنگ پا» در نظر گرفته شده است؟ خاطرنشان کرد: این مجموعه با تم طنز و رگه‌های فانتزی طراحی شده است و تا جایی که ما مطلع هستیم برای مناسبت خاصی ساخته نمی‌شود اما ظاهرا یکی از گزینه‌های ماه رمضان سال آینده خواهد بود اما بازهم مشخص نیست تا سال آینده چه اتفاقاتی بیفتد؛ ضمن اینکه تعداد قسمت‌ها هم هنوز قطعی نشده است.

الوند در پایان اظهار امیدواری کرد که طنز جدیدشان با گروه «پایتخت» کار خوبی باشد.


ویدیو : از سنگ پای تنابنده و الوند چه خبر؟