از ربات‌ روزنامه‌نگار تا ربات زنبور عسل+تصاویر : اخبار علمی - از ربات‌ روزنامه‌نگار ...



اخبار علمی - از ربات‌ روزنامه‌نگار تا ربات زنبور عسل+تصاویر

مطالعه‌ای نشان داد علاوه بر روزنامه‌نگاری، پذیرش فروش مغازه، آشپز و راننده تاکسی، در سال‌های آینده ربات‌ها قادر خواهند بود در هر شغلی انجام وظیفه کنند.

به گزارش فارس، امروزه بسیاری از فعالیت‌ها توسط ربات‌ها انجام می‌شود و هر روز از ساخت یک ربات با قابلیت‌هایی ویژه مطلع می‌شویم؛ در اینجا با چند نوع ربات آشنا می‌شویم که به زودی در دسترس خواهند بود.

 

ربات شبیه عکس نگار , ربات درج زیرنویس تصاویر تلگرام , ربات تلگرام

 
ربات روزنامه نگار:
آژانس خبری بین المللی «آسوشیتدپرس» اواخر ماه ژوئن اعلام کرد: یک نرم افزار کاربردی برای پاسخگویی به نیازهای عادی در نظر گرفته شده است و برخی از مقالات توسط این ربات نوشته می‌شود که باعث می‌شود روزنامه نگاران بیشتر بر روی کارهای دیگر تمرکز کنند و ما می‌توانیم به جای 2300 داستان در هر سه ماه، 4400 داستان با کیفیت قبل در سراسر آمریکا ارائه دهیم.

 

ربات پاک کننده کف , ربات شیشه شور , ربات صنعتی

 
ربات‌هایی برای کمک به انسان
یک شرکت فرانسوی رباتی به نام رمئو به طول 1.40 سانتی‌متر طراحی کرده است که قادر است در خانه سالمندان به افراد مسن در بلند شدن، راه رفتن و دادن اشیاء کمک کند.

این ربات قادر است بدون مشکل صحبت کند، قادر به تنظیم ملاقات‌هاست و می‌تواند در صورت نیاز به بیماران دارو بدهد.

نمونه اولیه این ربات در سال 2016 آزمایش خواهد شد و در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود.

 

ربات های تلگرام , ساخت ربات , ربات افزایش ممبر کانال تلگرام

 
جایگزین شغل
ربات‌ها جایگزین 700 شغل در 20 سال آینده خواهند بود؛ مطالعه‌ای نشان داد علاوه بر روزنامه نگاری، پذیرش فروش مغازه، آشپز و راننده تاکسی، در سال‌های آینده ربات‌ها قادر خواهند بود در هر شغلی انجام وظیفه کنند و به طور خودکار کار انجام دهند.

 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام , ربات کار , ربات افزایش ممبر تلگرام

 
ربات زنبور عسل
دانشمندان آمریکایی کوچک‌ترین ربات جهان به نام روبوبیز را ساخته‌اند؛ طول این زنبور عسل 3 سانتی‌متر است و قادر به کشت و پرورش محصول است و به طور مصنوعی گرده افشانی می‌کند.

 

ربات جارو , ربات پست گذار تلگرام , ربات دانلود از یوتیوب

 
ربات تکنسین
محققان موفق به توسعه یک نوع ربات اریگامی شدند؛ این ربات که از ملخ، الهام گرفته شده است بسیار قوی است و از ماشین آلات پیچیده در اندازه‌های مختلف است؛ این ربات می‌تواند به عنوان یک امدادرسان به دیگران کمک کند و در مکان‌های غیر قابل دسترس که انسان قادر به رفتن به آن نیست، برود.

اخبار علمی - فارس

 


ویدیو : از ربات‌ روزنامه‌نگار تا ربات زنبور عسل+تصاویر