از خشم پرویز مظلومی بترسید : شکست در دربی فشار بسیار زیادی را به سرمربی استقلال ...



پرویز مظلومی , پرویز مظلومی منصوریان , پرویز مظلومی استقلال

شکست در دربی فشار بسیار زیادی را به سرمربی استقلال وارد کرد تا جایی که روزهای پرحاشیه ای برای این مربی رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، پرویز مظلومی که همواره القابش در دربی ها زبانزد طرفداران استقلال بود این بار بعد از شکست 4-2 برابر پرسپولیس چنان تحت فشار انتقادات قرار گرفت که حتی زمزمه برکناری اش تا قبل از پایان فصل هم بر سر زبان ها و محافل فوتبالی افتاد. منتقدان با حمله به این مربی مدعی بودند تیم او اصلا خوب بازی نمی کند و با این روند محال است که استقلال شانسی برای قهرمانی و بالابردن یکی از دو جام داخلی داشته باشد.

با پشت سر گذاشتن این روزهای پرتنش پرویز مظلومی باید تیم بحران زده خود را برای مصاف با فولاد آماده می کرد، تیمی که با دراگان نیم فصل دوم را رویایی پشت سر می گذاشت و می توانست یک تهدید جدید برای استقلال پر از ضعف های فنی باشد. سرمربی استقلال با چند تغییر عمده در ترکیب اصلی و پناه  بردن به جوانان این تیم به مصاف فولاد رفت و توانست از سد این حریف چغر بگذرد تا دوباره در ساحل آرامش قرار بگیرد.

نکته جالب این که مظلومی در این بازی صحنه هایی رقم زد که کمتر از این مربی در طول این سال ها دیده بودیم.خشم و فریادهای او در کنار خط طولی و عصبانیت هایش بهترین سوژه برای عکاسان و تصویربرداران بود تا از مظلومی سوبله، چوبله تصاویری به ثبت برسانند که تا مدت ها می تواند در خاطرات باقی بماند. این صحنه های یک هشدار و پیغام جدی برای بازیکنان استقلال داشت آن هم این که باید از خشم پرویز مظلومی بترسند!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : از خشم پرویز مظلومی بترسید