از جذب خلیلی ناراحت نیستم :       هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه ...



 

 

دانلود فیلم من سالوادور نیستم , من سالوادور نیستم , ماه چهره خلیلی

 

هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه امیدوار است خلیلی مانند روزهای اوجش در پرسپولیس به استیل اذین کمک کند، گفت: بیان این موضوع که از جذب خلیلی ناراحت هستم، صحت ندارد.

علی کریمی در مورد دلیل نرفتنش به اهواز برای دیدار نخست استیل آذین برابر فولادخوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: من پس از اردوی تیم ملی و به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نداشتم و فقط طی روزهای اخیر نرم دویدن را آغاز کردم.

وی در مورد اینکه به بازی دوم استیل آذین می رسد، اظهار داشت: خیلی امیدوارم به بازی دوم برسم. البته باید تیم از اهواز برگردد و پس از تست نهایی اگر مشکل خاصی به وجود نیاید و بتوانم با تیم تمرین کنم به بازی هفته دوم می‌رسم.

هافبک تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل وصول نشدن چک‌های خود در تمرین حاضر نمی‌شدید؟، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست، رفاقت من با هدایتی بیش از اینها ارزش دارد که بخواهم بخاطر پول در تمرین حاضر نشوم. من روزهای گذشته در تمرین بودم و پس از بازگشت تیم از اهواز هم در تمرین حاضر می‌شوم.

کریمی در پایان در مورد اینکه شما از جذب محسن خلیلی ناراحت هستید؟، گفت: کسانی‌که این ادعاها را دارند، باید ثابت کنند. متاسفانه این چندمین بار است از قول من صحبت‌‎هایی را مطرح می‌کنند و هیچکس هم پاسخگو نیست. من بازیکن تیم هستم و این مسائل به من مربوط نمی شود. امیدوارم خلیلی هم مثل روزهای اوجش در پرسپولیس به استیل اذین کمک کند.


ویدیو : از جذب خلیلی ناراحت نیستم