از تهران تا مالزی با معمای قتل سریالی دختران دبیرستانی+عکس : از تهران تا مالزی ...



از تهران تا مالزی با معمای قتل سریالی دختران دبیرستانی+عکس

در حالی از چهارشنبه هفدهم مهرماه اکران «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در سینماهای تهران آغاز شد که شرایط اکران فیلم در مالزی هم فراهم شده است. علی قاسمی مسئول پخش بین الملل فیلم با رایزنیهایی که در کشورهای آسیایی و اروپایی داشته است توانسته قرارداد پخش فیلم در مالزی را به شرکت «میاست برودکست نتوورک» واگذار کند. ضمن اینکه تلاشهایی هم برای پخش فیلم در کشورهایی مانند ایتالیا، سوئیس و نروژ فراهم آمده است.

دختران پولدار تهران , دختران لبو فروش در تهران عکس , ماجرای زندگی دختران تحصیلکرده پانسیون‌نشین در تهران

 

«میاست برودکست نتوورک» که مقر آن در کوالالامپور قرار دارد برای پخش «بشارت...» در شبکه های تلویزیونی مالزی هم برنامه هایی دارد. وجه آموزنده فیلم و به خصوص تصویری بی سانسور که از اوضاع دبیرستانهای ایران ارائه می شود اصلی ترین وجوه جلب نظر این شرکت مالزیایی بوده است.

 

دستگیری دختران سارق خودروهای میلیاردی تهران , دختران تهران برای رابطه , دختران سارق خودروهای میلیاردی تهران


به جز این مسابقه نقدنویسی مربوط به «بشارت...» هم همزمان با اکران آن آغاز شده و علاقمندان می توانند از صبح شنبه بیستم مهرماه و با مراجعه به وبسایت فیلم www.BesharatMovie.ir از شرایط شرکت در این مسابقه آگاهی یابند.

«بشارت...» که توسط محمدهادی کریمی کارگردانی شده داستان مرگ سریالی دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه را در فضایی معماگونه به تصویر می کشد. هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، حمید فرخ نژاد، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان و خاطره اسدی از جمله بازیگران این فیلم هستند./شبكه ایران
 


ویدیو : از تهران تا مالزی با معمای قتل سریالی دختران دبیرستانی+عکس