از برانکو خواهش می‌کنم پیام را برگرداند : رضا وطنخواه پیشکسوت نامدار پرسپولیس ...


رضا وطنخواه پیشکسوت نامدار پرسپولیس سفت و سخت دنبال بازگرداندن پیام صادقیان به پرسپولیس افتاده و قصد دارد او را احیا کند. روزنامه ایران ورزشی: رضا وطنخواه پیشکسوت نامدار پرسپولیس که سفت و سخت دنبال بازگرداندن پیام صادقیان به پرسپولیس افتاده و قصد دارد او را احیا کند بعد از شنیدن حرف‌های دیروز کریم باقری و اینکه دیگر با برانکو درباره او حرف نمی‌زند، می‌گوید: «من ول کن این قضیه نخواهم بود. حتی دلم برای خضیراوی که از بین رفت یا روزبه چشمی که مصدوم شده هم می‌سوزد. اینها بچه‌های ما هستند و فرقی نمی‌کند استقلالی باشند یا پرسپولیسی. اینها استعدادهای فوتبال ما هستند و باید از آنها پشتیبانی کنیم.»

وی درباره صادقیان می‌گوید: «تنها مشکل پیام این است که پدر ندارد. مادر هم هر کاری کند پدر نخواهد شد و نقش آنها با هم فرق می‌کند. من خیلی با پیام صحبت کردم. شنیده‌ام رفته ترکیه وگرنه الان هم با او حرف می‌زدم. الان هم می‌خواهم با آقای کاشانی صحبت کنم و از او خواهش کنم که با آقای برانکو حرف بزند. من که خودم دو بار با آقای برانکو حرف زدم ایشان خیلی با احترام برخورد کردند. البته قصد دخالت ندارم و تنها به‌عنوان هوادار باشگاه می‌خواهم کاری کنم جوانی که یک بار اشتباه کرده در مسیر درست قرار بگیرد.»

مدافع چپ دهه 50 پرسپولیس درباره اینکه می‌گویند فوتبال صادقیان تمام شده، می‌گوید: «نه این حرف‌ها درست نیست. چرا باید فوتبالش تمام شود؟ او یک جوان 24 ساله است. علی دایی چند ساله بود که به تیم ملی دعوت شد؟ این بچه استعداد دارد و باید به هر شکلی شده از او استفاده شود. من الان به پیام دسترسی کامل ندارم اما می‌دانم حاضر است که برگردد. حالا اگر فرصتی باشد با آقای کشانی درباره‌اش صحبت می‌کنم. از آقای برانکو هم خواهش می‌کنم که پیام را برگرداند.»

وی ادامه می‌دهد: «پیام آدم که نکشته. می‌توانند از او تعهد بگیرند و در قراردادش بنویسند که رفتار و لباس پوشیدنش مناسب باشد. باشگاه باید آنچنان قدرتی داشته باشد که بتواند این جوان را کنترل کند. می‌توانند در همان ورزشگاه درفشی فر برایش یک اتاق بگیرند. مگر باشگاه بایرن مونیخ با گرد مولر که یکی از بزرگترین بازیکنان دنیا بود چنین کاری نکرد تا اعتیادش را کنار بگذارد؟ اگر پیام را در درفشی‌فر نگه دارند حاضرم خودم کنارش بمانم و زندگی کنم.»

این استاد دانشگاه می‌گوید: «پیام صادقیان یک بچه است و باید کنترل شود. من سوشا مکانی را هم خیلی دوست دارم. این بچه رفته یک شلواری پوشیده. اول اینکه ما نباید رسانه‌ای‌اش کنیم و بعد به خودش بگوییم فرهنگ ما دوست ندارد بازیکنان چنین پوششی داشته باشند. مگر ما چند تا سوشا مکانی داریم. در بین فوتبالیست‌ها یکی سرش را پایین می‌اندازد اما یکسری‌ها شلوغ هستند. نه اینکه بد باشند فقط شلوغ هستند و باید علت شلوغی شان را پیدا کرد. شما رسانه‌ها خیلی در این مساله می‌توانید کمک کنید. من از مادر پیام خواهش می‌کنم بیاید بالای سر بچه‌اش ضمن اینکه در رفتار با این بازیکنان نباید تحکم باشد و باید مثل معلم با اینها برخورد کرد.»

این پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: «اخیرا در مراسمی که در دانشگاه برگزار شد و از من هم تقدیر کردند عادل فردوسی پور حضور داشت. دور و بر او خیلی شلوغ بود اما می‌خواستم به فردوسی پور بگویم درباره این بچه صحبت کند.»

وقتی به وطنخواه می‌گوییم عادل در برنامه نود اخیر در صحبت با طارمی کنایه‌ای به صادقیان زده و گفته برخی بازیکنان پرسپولیس در عرض یک سال محو شدند، می‌گوید: «من خودم با طارمی در بوشهر زندگی کردم. پدر و مادر طارمی بالای سر او بودند. خودش هم بچه درستی بود اما همه که مثل طارمی نمی‌شوند. او خودش برای خودش معلم بود. اداره کردن این بازیکنان که کاری ندارد. مربیانی هم که ادعای حرفه‌ای بودن دارند باید معلم هم باشند چون اگر بتوانند این بازیکنان شلوغ را به راه بیاورند کار مهمی انجام داده‌اند.»

وطنخواه که قرار است فصل آینده مدیر آکادمی شهرداری تبریز باشد و به این خاطر از دکتر سهرابی، دکتر دبیری و نجفی تشکر می‌کند درباره تیم قبلی‌اش سردار بوکان می‌گوید: «از آقای دکتر عثمانی مالک این تیم خواهش می‌کنم مطالبات باقیمانده بازیکنان را پرداخت کنند تا نام نیکی در شهرشان بر جای بگذارند.»


ویدیو : از برانکو خواهش می‌کنم پیام را برگرداند