از بازیگر حضرت ابوالفضل(ع) تقدیر شد : فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای ...


فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نكرده بود و عدم انتشار عكس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عكس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود. در مراسم تقدیر از عوامل سریال «مختارنامه» كه جمعه ـ 24 تیر ماه ـ در شاهرود برگزار شد، از كاوه فتوحی، بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) نیز كه تاكنون سعی شده بود چهره‌اش برای مخاطبان ناشناخته باقی بماند، تجلیل شد.

فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نكرده بود و عدم انتشار عكس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عكس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود.

حضور او در شاهرود و ثبت تصاویری از این بازیگر برای نخستین بار در رسانه‌ها، این امكان را برای داوود میرباقری به وجود آورد كه نه در «مختارنامه» بلكه در مراسم تجلیل از عوامل این سریال، چهره حضرت ابوالفضل(ع) را بدون افكت و نورپردازی به نمایش بگذارد. هر چند كارگردان «مختارنامه» همچنان اصرار دارد كه صحنه‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز قابلیت پخش در قسمت‌های دیگر را دارد.

با این حال تاكنون نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، با اعتراض برخی از مراجع تقلید مواجه شده و در نهایت سازندگان این سریال تاریخی به استفاده از تمهید مه تن دادند.





ویدیو : از بازیگر حضرت ابوالفضل(ع) تقدیر شد