از این بازی های استیم لذت ببرید : وقتی کنسول های نسل هفتم با آن حجم از تبلیغات ...


وقتی کنسول های نسل هفتم با آن حجم از تبلیغات وارد بازار شدند، بسیاری مرگ زودهنگام کامپیوترهای شخصی را پیش بینی کردند. اوضاع در آن زمان چندان بر وق مراد کاربران پی سی نبود. بازی های تیراندازی راهی کنسول شدند و دیگر کمتر کسی شیفته بازی با ماوس و کیبورد بود.



مجله همشهری دانستنیها: وقتی کنسول های نسل هفتم با آن حجم از تبلیغات وارد بازار شدند، بسیاری مرگ زودهنگام کامپیوترهای شخصی را پیش بینی کردند. اوضاع در آن زمان چندان بر وق مراد کاربران پی سی نبود. بازی های تیراندازی راهی کنسول شدند و دیگر کمتر کسی شیفته بازی با ماوس و کیبورد بود.

با این حال گسترش شبکه عرضه داشتیم «و تقدرت گیری بازی سازان مستقل بار دیگر کامپیوترهای شخصی را باقدرت به گود باز گرداند تا در مقابل رقبای تازه کار خود، سینه سپر کنند. در این فهرست به جای آثار دانلودی، بهترین بازی های استیم را معرفی کردیم که با قیمتهای بسیار مناسب عرضه می شوند و شما می توانید در ایران همبه صورت قانونی عناوین بین المللی را تهیه کنید.

بهترین بازی

جنگ ستارگان به سبک میر Civilization: Beyond Earth


بهترین بازی استیم , بازی های ایرانی در استیم , بهترین بازی های استیم

Beyond Earth پس از یک فاجعه زیست محیطی رخ می دهد. فاجعه ای که به واسطه آن انسان ها سیاره خود را ترک کرده و رهسپار فضا می شوند. کلیت گیم پلی شباهت فراوانی به Civilizationهای دیگر دارد و دارای سه پایان است و به این دلیل ارزش خرید بالایی دارد، البته نباید فراموش کرد که Civilization برای مخاطبان خاص ساخته می شود.


مورینیو شدن! Football Manager 2015

فروش کد استیم بازی counter strike global , لیست بازی های استیم , لیست برترین بازی های رایگان استیم

FM از دیرباز بهترین شبیه ساز مربیگری بوده و کاملا برای آنهایی طراحی شده که می خواهند کنترل کامل یک باشگاه را بر عهده بگیرند. این بازی جزئیات فراواین را به همراه خوددارد؛ نوع تمرینات بازیکنان، نحوه چینش و خلاصه هر کاری که یک مربی فوتبال باید انجام دهد؛ حتی باید جلوی حاشیه سازی بازیکنان خود را بگیرید که از این حیث بازی شما را به یاد ستارگان مشهور فوتبال می اندازد.


به دنبال سر نخ The Venishing of Ethan Carter

بازی , دانلود بازی , بازی آنلاین

بازی در مورد بقا، خیانت انسان و اینکه چگونه دست سرنوشت زندگی آدم ها را به یکدیگر مرتبط می کند، است بازی کن. در نقش کارآگاهی به نام پاول پرسپرو قرار می گیرد که قدرت های مارواءالطبیعه دارد و پیدا کردن «اتان کارتر» جزو وظایف اوست. نقطه وقت بازی دوربین اول شخص آن است که معمولا عادت داریم در آثار تیراندازی آنها را ببینیم.


دروغی به نام آرمانشهر Bioshock: Infinite

بازی اندروید , دانلود بازی کامپیوتر , بازی انلاین

این بازی عنوانی فلسفی و داستان محور است که در تک تک لحظات آن می توان نشانه های نبوغ سازندگانش را یافت. گیم پلی بازی هم قادر است تمامی عشاقان بازی های سبک تیراندازی را راضی نگه دارد. حتی اگر علاقه ای به داستان نداشته باشید باز هم با پوشاک ناامیدتان نخواهدکرد؛ تجربه 15 ساعت گیم پلی مفرح و متنوع از آن دست چیزهایی نیست که بخواهید به آن دست رد بزنید.


بهترین های استیم

بازگشت به ریشه ها Wasteland 2


دانلود بازی اندروید , بازی دخترانه , بازی پوکمون گو

Wasteland (1988) اولین عنوان نقش آفرینی پساآخرالزمانی بود که محبوبیت زیادی کسب کرد. حالا پس از سپری شدن سه دهه، نسخه دوم بازی منتشر شده که دوربین ایزومتریکش کاملا مناسب عاشقان آن اثر کلاسیک است. طی بازی با انتخاب های سختی رو به رو می شوید و همین انتخاب ها هستند که آینده جهان پیرامون شما را شکل می دهند.


دنیای وارونه Broken Age

اسباب بازی , دانلود بازی pc , بازی تاج و تخت

داستان بازی حول محور دوشخصیت متفاوت می گردد؛ پسری تنها و دختری که جهان اش به دست موجودات عظیم الجثه تخریب شده. این دوش خصیت البته با هم ارتباط مستقمی ندارند، اما نوع روایت بازی به گونه ای است که قرار شده در انتها با یکدیگر رو به رو شوند. داستان به صورت سریالی در اختیار شما قرار می گیرد به همین دلیل در حال حاضر فقط قادر به بازی قسمت نخست هستید.


پسری از جنس گوشت Super Meat Boy

بازی بن تن , اخبار بازی , بنیاد ملی بازی های رایانه ای

فکر می کنید روزگار عناوین مشکل به سر آمده؟ سوپر میت بوی اینجاست تا بدون شک یکی از جذاب ترین تجربه های اعصاب خردکن شما رقم بخورد. این بازی پلتفرمر 300 مرحله ای به دلیل طراحی عجیب و نادرش جوایز بسیاری را کسب کرد تا سازنده اش یک شبه میلیونر شود. در این بازی دو چیز اهمیت فراوانی دارد؛ نخست صبر و تحمل شما به عنوان بازی کن و سپس سرعت عمل تان.


چگونه متفاوت باشیم   The Stanley Parable

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی پوکمون گو , بازی فکری

The Stanley Parable نه تنها عجیب ترین عنوان این فهرست به حساب می آید، بلکه یکی از غیرمعمولی ترین تجربیات شما را رقم می زند. بازی خیلی ساده آغاز می شود. شما در دفتر قرار دارید و باید یکسری وظایف عادی را انجام دهید. نمای اول شخص بازی به روایت مدرن آن مزین شده تا هیچ بازی کنی نتواند به راحتی از کنار بازی عبور کند و آن را نادیده بگیرد.


ویدیو : از این بازی های استیم لذت ببرید