از اصول عبور کنید ملت زین مرکب را می کشد : کریمی قدوسی گفت: مردم در حماسه 24 ...


کریمی قدوسی گفت: مردم در حماسه 24 خرداد با رای خود مرکب قوه مجریه را زین کردند مراقب باشید از اصول خود عبور نکنید که همین مردم زین مرکب را از زیر پای شما می کشند و مرکب بدون زین صاحب را به زمین می زند و اگر پایی از گلیم درازتر شود ملت گلیم را از زیر پایش می کشند. خبرگزاری مهر: تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه در صحن علنی قرائت شد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار ارتقای جایگاه مادی و معنوی فرهنگیان شد.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور با اشاره به حضور رئیس جمهور در آخر این هفته به استان ایلام گفت: مردم ایلام بی صبرانه منتظر حضور شما هستند و به عنوان خادم مردم پیشاپیش حضور شما را تبریک می گویم و شاه بیت خواسته های مردم ایلام ایجاد منطقه تجاری و صنعتی برای برون رفت محرومیت این استان است.

کمال پیرموذن نماینده مردم اردبیل در تذکری شفاهی با تبریک روز پدر و کارگر گفت: با تعامل دولت با خارج و روحیه جهادی مدیران کارگزار و خدمت گزار شاهد ترقی ایران خواهیم بود.

پیر موذن به برخی از دلواپسی هایش درخصوص چالش های پیش روی دولت گفت: دلواپسی من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی است. اهانت و حاشیه سازی برای رئیس جمهور و پاشیدن یأس در جامعه توسط مخالفان جناحی دولت یکی از نگرانی های من است.

وی همچنین از وزیر دادگستری خواست در جهت تنویر افکار عمومی به بررسی مواد مطرح شده درباره مسائل مطرح شده بند 350 زندان اوین بپردازد و پاسخگو باشد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در تذکری شفاهی گفت: در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در پایان حکم رهبری آنگونه نوشتند که این راه و تنفیذ تا هنگامی است که شما تعهد به صراط مستقیم داشته باشید و به آرمان های نظام اسلامی و دفاع از حقوق ملت و ایستادگی در برابر مستکبران پایبند باشید.

وی افزود: رهبری بارها اشاره کردند که درباره مذاکرات خوشبین نیستند اما مخالفتی نمی کنند. ملت باید بیدار باشد.

کریمی قدوسی خطاب به روحانی گفت: شما در گزارش خود در صدا و سیما گفتید در عالم سیاست خوشبینی و بدبینی معنایی ندارد و باید واقع بین باشید اگر قرار است به منافع حراج بزنیم جا دارد خوشبین باشیم.

کریمی قدوسی ادامه داد: مردم در حماسه 24 خرداد با رای خود مرکب قوه مجریه را زین کردند مراقب باشید از اصول خود عبور نکنید که همین مردم زین مرکب را از زیر پای شما می کشند و مرکب بدون زین صاحب را به زمین می زند و اگر پایی از گلیم درازتر شود ملت گلیم را از زیر پایش می کشند.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در تذکری خطاب به رئیس جمهور خواستار تعیین تکلیف خرید تضمینی گندم و ورود رئیس جمهور به این قضیه برای رفع اختلافات شد و لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: دولت باید سریع تر این مسئله را حل کند و وزارت جهاد کشاورزی منابع را مشخص کند.


ویدیو : از اصول عبور کنید ملت زین مرکب را می کشد