از آیفون 7 چه خبر؟ : گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیفون 7 با ویژگی‌های متمایز ...


گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیفون 7 با ویژگی‌های متمایز نسبت به مدل‌های قبلی، تا سپتامبر سال جاری ارائه خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیفون 7 با ویژگی‌های متمایز نسبت به مدل‌های قبلی، تا سپتامبر سال جاری ارائه خواهد شد.

هنوز یک سال از ارائه شدن آیفون 6S در بازار نمی‌گذرد که سروکله آیفون 7 پیدا شده است، بنابراین عجیب نیست که شما از شرکت اپل عصبانی باشید، زیرا آیفونی که به تازگی خریده‌اید، به زودی گوشی هوشمندی متعلق به دوره قبل خواهد شد.

پس اگر می‌خواهید درباره گوشی آیفون 6 یا 6S Plus خود رجز بخوانید، بهتر است همین حالا این کار را انجام دهید که افراد هنوز تنها درباره مدل جدید آیفون که در سال 2016 ارائه می‌شود گمانه‌زنی می‌کنند، زیرا به محض اینکه مشخص شود این محصول چه زمانی ارائه خواهد شد، کسی مایل نخواهد بود درباره آیفون قدیمی شما بشنود.

البته خبر خوب این است که بسیاری معتقدند تاریخ ارائه آیفون 7، مشابه تاریخ زمانی ارائه آیفون 6، یعنی احتمالا در ماه سپتامبر سال جاری خواهد بود و این به شما زمان کافی می‌دهد تا از آیفون 6 خود لذت ببرید.

ویژگی‌های متمایز آیفون 7

با توجه به قیمتی که اپل برای مدل‌های قدیمی آیفون مشخص کرده بود، قیمت آیفون 7 باید کمی گران‌تر باشد، البته با بسیاری ویژگی‌های جذاب دیگر.

آیفون 7 ابداعات سخت‌افزاری خواهد داشت که در مدل‌های قبلی دیده نشده است، مانند مقاومت در برابر آب. اگر اپل واقعا بخواهد با بازار سامسونگ رقابت کند، لازم است در مدل‌ بعدی خود پیشرفت‌های قابل توجهی را اعمال کند و یک قالب ضدآب، می‌تواند شروع خوبی باشد.

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد مدل جدید آیفون، سه گیگابایت کارت حافظه (RAM) خواهد داشت که یک گیگابایت از آیفون 6S و دو گیگابایت از آیفون 6 بیشتر است و قطعا سرعت بیشتری خواهد داشت.

با حذف پورت‌های هدفون 3.5 میلی‌متری، آیفون 7 نازک‌تر شده و همچنین پورت‌های قبلی هدفون با هدفون‌های بلوتوثی یا پورت‌های آیفون با قابلیت اتصال به برق (lightning) که سر و صدای اضافه را نیز حذف می‌کنند، جایگزین خواهد شد.

آیفون 7 دارای قابلیت شارژ بی‌سیم را خواهد داشت که نیازی به توضیح اضافه ندارد، جز اینکه تکنولوژی آن بسیار جالب توجه است و اپل هم شرکتی است که کارهای شگفت‌انگیز از آن بر می‌آید.

مدل بعدی آیفون نیز مانند چندین مدل قبلی، قابلیت شناسایی با اثر انگشت (Touch ID) را دارد و اگر این بار تاچ‌آیدی کاملا روی آن جاسازی شده باشد، حتما با مدل‌های قبلی تفاوت خواهد داشت، به خصوص اگر دکمه خانه (home button) جزئی از شیشه و بدون برجستگی شده باشد.

با این ویژگی‌های آیفون 7 که تا چندین ماه دیگر روانه بازار می‌شود، باید منتظر ماند و دید که آیا موفقیت تجاری شرکت اپل تکرار می‌شود و اینکه استقبال از مدل جدید آیفون، با گذشت یک سال از ارائه‌ مدل قبلی خود چگونه است.


ویدیو : از آیفون 7 چه خبر؟