از آن دلال و بازیکن پرسپولیس عکس دارم، برانکو منکر چه شده؟ : امیر عابدینی مدعی ...



بازیکن اوکراینی پرسپولیس , بازیکن پرسپولیس , برانکو و پرسپولیس

امیر عابدینی مدعی است برای اظهار نظر جنجالی اخیرش در خصوص نقش یک دلال در بستن تیم پرسپولیس مدرک دارد.

 امیر عابدینی از مخالفت وزیر ورزش با خصوصی‌سازی می‌گوید و البته از موضعش در خصوص بستن پرسپولیس توسط یک دلال دفاع می‌کند.

**: قضیه اختلاف‌نظر بین دو وزیر برای قطع روند واگذاری سرخابی‌ها چه بود؟
توضیح داده‌ام که دو وزیر در جریان فراهم کردن ساز و کارهای فروش سرخابی‌ها پیش معاون اول رئیس‌جمهوری می‌روند و هر یک از مواضع خودش به شدت دفاع می‌کند. جهانگیری هم که ظاهرا در این اوضاع ناراحت شده بود دستور توقف روند واگذاری را صادر می‌کند.

**: می‌شود بیشتر توضیح دهید که کدام وزیر مخالف خصوصی‌سازی بوده و کدامیک نسبت به این قضیه دید مثبتی داشته است؟
وزیر ورزش و جوانان مخالف خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بوده و طیب‌نیا از طرح پیشنهادی برای فروش سرخابی‌ها حمایت کرده است.

**: شاید امکان داشت با پا در میانی وزیر دادگستری یا یک مقام دولتی دیگر این مشکل برطرف شود و اختلاف‌نظر بین دو طرف مرتفع گردد؟
به هر روی تا حالا که این اتفاق رخ نداده است حالا هم دیگر برای این مسائل دیر شده که به دنبال حل مشکل باشیم.

**: خب از دید شما چه باید کرد؟
اجاره به شرط تملیک و مدیریت پیمانی می‌تواند گزینه ایده‌الی برای تعیین تکلیف در خصوص سرخابی‌ها باشد البته در مورد پرسپولیس یک فرض دیگر هم وجود دارد که باید پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شود.


**: چه فرضی؟
علی میرزایی معتقدند مالکیت پرسپولیس یک بار به بخش خصوصی واگذار شده و در دوران مدیریت مهرعلیزاده به لطائف‌الحیل مالکیت این باشگاه مجددا به دولت بازگشته است. اقدامی که ظاهرا میرزایی برای آن سند و مدرک دارد تا ثابت کند بازگشت دوباره مالکیت به دولت یک اقدام غیرقانونی بوده که باید باطل اعلام شود.

**: فکر می‌کنید این طرح دعوی نتیجه دهد؟
نمی‌دانم اصلا میرزایی قصد طرح دعوی حقوقی دارد یا نه و این موضوع به چه سرانجامی می‌رسد اما معتقدم هر چه هست باید زودتر این باشگاه‌ها تکلیف خودشان را بدانند و متوجه شوند چه برنامه آینده‌ای دارند و باید چه کاری در پیش بگیرند.

**: راهی که تا اینجای کار برای هدایت استقلال و پرسپولیس انتخاب شده درست است؟
خیر این راه هم درست نیست و در لابه‌لای صفحاتش بلاتکلیفی موج می‌زند با این اوضاع همچنان نمی‌توانیم آینده خوبی برای استقلال و پرسپولیس متصور باشیم.

**: چند روز پیش یک اظهارنظر جنجالی در مورد درون مجموعه پرسپولیس داشتید؟
همین قضیه دلال؟!


**: بله اما برانکو گفته دلالی چیه من از این موارد اطلاعی ندارم و بقیه هم این قضیه را منکر شده‌اند؟
من از این دلال و بازیکن پرسپولیس عکس دارم وقتی مدرک دارم، برانکو منکر چی شده است؟ ببینید بحث من این نیست که چرا پرسپولیس با فلان دلال کار می‌کند اما بحث من این است که چرا یک دلال می تواند اعمال نظر کند و بازیکنش را به همین راحتی به پرسپولیس قالب کند. مدیرعامل پرسپولیس اگر تمایل داشت با این دلال کار کند می‌توانست فهرست نفرات مورد نیازش را به این واسطه تحویل دهد و به وی یادآوری کند تنها در شرایطی پذیرایش خواهد بود که تنها این بازیکنان به همراه او از در باشگاه وارد شوند نه بازیکن دیگری، کسی هم نمی‌توانست به این رابطه خرده بگیرد اما این شیوه همکاری و دلال سالاری به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

**: خود شما در دوران مدیریت‌تان با این دلال کار نکرده‌اید؟ حالا چه در پرسپولیس و چه در داماش؟
خیر به شما اطمینان می‌دهم هیچ‌گاه با این آقا کار نکرده‌ام.

**: با بقیه دلال‌ها چطور؟
به غیر از سیدجلال حسینی که مدیر برنامه‌های رسمی داشت در تمامی موارد با خود بازیکن طرف بودم و بس! بابا بازیکنی که سیصد میلیون نمی‌ارزد با بازار گرمی آقایان و جوسازی رسانه‌ای پانصد میلیون قرارداد بسته. مگر این اتفاق کوچکی است؟

**: چک‌های ایران‌نوین را برگشت زده‌اید؟
بله قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم و تا ریال آخر پای مطالبات باشگاه ها و سازمان لیگ می‌ایستیم، شوخی هم نداریم حالا چه موسسه ایران نوین چه هر طلبکار دیگری.


اخبار ورزشی - روزنامه نود

 


ویدیو : از آن دلال و بازیکن پرسپولیس عکس دارم، برانکو منکر چه شده؟