ازنیمه دوم امسال قانون هدفمند... :           والدین هم تا ۲۰ سالگی به حساب ...



 

 

 

قانون , قانون کار , قانون جذب

 

 

والدین هم تا ۲۰ سالگی به حساب آتیه فرزندان خود پول واریز می كنندبرای دستیابی به رشد ۸درصدی اقتصاد كشور در برنامه پنجم، باید زمینه ۹۰۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در هر سال در کشور فراهم شود.

معاون حقوقی و امور مجلس رییس جمهور درباره زمان نهایی و قطعی هدفمندکردن یارانه ها گفت: زمان اجرای این طرح بر اساس همان زمان تعیین شده یعنی نیمه دوم سال است و در این برنامه هیچ گونه تغییری ایجاد نمی شود.

 محمدرضا میر تاج الدینی همچنین به اجرای طرح آتیه فرزندان از نیمه شعبان اشاره و اظهار كرد: بر اساس طرح آتیه فرزندان از ابتدای امسال برای نوزادان مبلغ یک میلیون تومان توسط دولت واریز می شود و تا ۲۰ سالگی هم مبلغی را والدین به حساب فرزندان خود واریز می کنند.

وی افزود: با اجرای این طرح زمینه ایجاد سرمایه برای نوزدان در آینده فراهم خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه از بررسی برنامه پنجم توسعه در کمیسیون تلفیق خبر داد و ابراز امیدواری کرد كه با پایان تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسـلامی و نهایی شدن این برنامه در صحن علنی، این برنامه مبنای کار دولت قرار گیرد.

میرتاج الدینی با اشاره به پیش بینی رشد هشت درصدی اقتصاد کشور در برنامه پنجم توسعه خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این امر مهم باید زمینه ۹۰۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در هر سال در کشور فراهم شود.

معاون حقوقی و امور مجلس رییس جمهور با اشاره بـه این كه برنامه پنجم توسعه گام دوم برای رسیدن به چشم انداز ۲۰ ساله است، افزود: دولت سه بخش کشاورزی ، معدن و صنعت را به عنوان بخش های مهم در رسیدن به رشد اقتصادی در نظر گرفته است..../تحلیل:ایلنا


ویدیو : ازنیمه دوم امسال قانون هدفمند...