ازدواج همزمان با 5 زن مطلقه برای كلاهبرداری! : مهندس قلابی كه با وجود داشتن ...


مهندس قلابی كه با وجود داشتن همسر و دو فرزند همزمان با پنج زن دیگر نیز ازدواج و از آنها كلاهبرداری كرده است، دستگیر شد.  شرق: مهندس قلابی كه با وجود داشتن همسر و دو فرزند همزمان با پنج زن دیگر نیز ازدواج و از آنها كلاهبرداری كرده است، دستگیر شد.

این پرونده پس از آن تشكیل شد كه زن جوانی به دادسرای عمومی شیراز رفت و علیه همسرش به اتهام فریب در ازدواج شكایت كرد.

 این زن گفت: «من مطلقه هستم و همراه دختر خردسالم در خانه پدرم زندگی می‌كردم. چندی قبل به طور اتفاقی با مردی به اسم «میثم» آشنا شدم. او خودش را مهندس پتروشیمی معرفی و با رفتارهایش مرا به سمت خودش جلب كرد. بعد از مدتی كه از آشنایی ما گذشت، میثم بحث ازدواج را پیش كشید.

 اول من با این كار مخالف بودم چون فكر می‌كردم او به ثروت پدر من چشم دارد و به همین دلیل می‌خواهد با من ازدواج كند اما میثم طوری رفتار می‌كرد كه نظرم را تغییر داد. او خودش را مردی پولدار نشان می‌داد و گفتار و اعمالش گویای آن بود كه هیچ نیازی به پول دیگران ندارد.» این زن ادامه داد: «بالاخره به عقد میثم درآمدم و همراه دخترم به‌خانه‌ای كه او تهیه كرده بود رفتم اما بعد از مدت كوتاهی فهمیدم فریب خورده‌ام و شوهرم برخلاف ادعای اولیه‌اش مهندس نیست.

 فاش شدن این راز مرا به شدت منقلب كرد ولی دیگر چاره‌ای نداشتم و باید تحمل می‌كردم. مدتی بعد از ازدواج‌مان میثم مرا همراه خودش به بوشهر برد و گفت در آنجا كاری دارد و باید انجام دهد. او در بوشهر به ملاقات یك زن و مرد رفت و مشغول صحبت با آنها شد. پس از چند دقیقه آن مرد شوهرم را به باد كتك گرفت. من كه نمی‌توانستم بنشینم و شاهد ضرب و جرح میثم باشم سعی كردم مداخله كنم.

در این هنگام زن جوان جلو آمد و نسبت مرا با میثم پرسید وقتی گفتم همسرش هستم او نیز ادعا كرد زن میثم است.»شاكی در ادامه گفت: «با ناراحتی و عصبانیت همراه میثم به شیراز برگشتیم و او تمام مدارك شناسایی خودش و عقدنامه‌مان را برداشت و از خانه بیرون رفت و بعد از آن هم دیگر برنگشت. او در این مدت به بهانه‌های مختلف 15 میلیون تومان از من پول گرفته و حالا از وی به اتهام فریب در ازدواج شكایت دارم.»


زمانی كه ماموران به دستور بازپرس پرونده تجسس‌های خود را برای دستگیری میثم آغاز كردند پرونده مشابه دیگری گشوده شد و زنی جوان طی شكایتی عنوان كرد: «من بعد از جدایی از همسرم با یك مهندس پتروشیمی آشنا شدم و چند ماه قبل به عقد او درآمدم. من شوهرم را خیلی دوست داشتم اما نمی‌دانم او چرا مرا ترك كرده است و حالا از او خبری ندارم. این در حالی است كه شوهرم چندین میلیون تومان از من پول گرفته است.»

كارآگاهان در ادامه تحقیقات فهمیدند این مرد در زندان به سر می‌برد. كارآگاهان پی بردند این مرد همسر دیگری نیز دارد كه آن زن از او به اتهام نپرداختن نفقه و مهریه شكایت كرده و وی را راهی حبس كرده است.

به این ترتیب ماموران متهم را تحویل گرفتند و به بازجویی از وی پرداختند. این مرد كه ابتدا منكر فریب در ازدواج بود وقتی در بن‌بست قرار گرفت به جرایمش اعتراف كرد و گفت: «من از همسر اولم دو فرزند دارم اما مدتی قبل تصمیم گرفتم با معرفی خودم به عنوان مهندس و مردی ثروتمند از زنان مطلقه كلاهبرداری كنم. طبق نقشه‌ای كه كشیده بودم با این زنان طرح دوستی می‌ریختم و بعد از اینكه اعتمادشان را به دست می‌آوردم با آنها ازدواج می‌كردم. من در حال حاضر به غیر از همسر اولم پنج زن دیگر را نیز در عقد خود دارم و برای اینكه بتوانم ازدواج‌ها را به شكل قانونی ثبت كنم هر بار شناسنامه جعل می‌كردم.»

متهم در ادامه اعتراف كرد به غیر از همسر اولش در شیراز، بوشهر، اراك، لامرد و زرقان ازدواج كرده و از هر كدام از همسرانش كه زنانی پولدار هستند مبالغ كلانی را دریافت كرده است.       


ویدیو : ازدواج همزمان با 5 زن مطلقه برای كلاهبرداری!