ازدواج همجنس‌ گرایان قانونی اعلام شد! : دادگاه استیناف نیویورک با رد دادخواستی ...


دادگاه استیناف نیویورک با رد دادخواستی که علیه قانون آزادی همجنس‌گرایان در این ایالت مطرح شده بود، ازدواج همجنس‌گرایان را قانونی اعلام کرد. خبرگزاری فارس: دادگاه استیناف نیویورک با رد دادخواستی که علیه قانون آزادی همجنس‌گرایان در این ایالت مطرح شده بود، ازدواج همجنس‌گرایان را قانونی اعلام کرد.
 
یک دادگاه استیناف در ایالت نیویورک روز گذشته با صدور رأیی دادخواست مطرح شده توسط یک گروه مسیحی مبنی بر غیرقانونی بودن لایحه تصویب شده در خصوص آزادی ازدواج همجنس‌گرایان در این ایالت را رد کرد و به این ترتیب ازدواج همجنس‌گرایان را در ایالت نیویورک قانونی خواند.

این گروه از مسیحیان نیویورک دادخواستی را مطرح کرده بودند که اعلام می کرد اکثریت جمهوریخواه سنای این ایالت در ژوئن سال 2011 در دیدار با "اندرو کومو" فرماندار دموکرات نیویورک و همچنین "مایکل بلومبرگ" شهردار این شهر در نشستی محرمانه برای تصویب قانون آزادی ازدواج همجنس‌گرایان تبانی کرده و قانون این ایالت را نقض کرده‌اند.

این گروه همچنین مدعی است که "دوئن مولتی" نماینده ارشد آنها در این نشست محرمانه که درباره این قانون تصمیم‌گیری نهایی شده، حضور نداشته است و از شرکت در این نشست به منظور اعمال نفوذ برای جلوگیری از تصویب آن منع شده بود.

بنا بر این گزارش، قانون نشست‌های علنی در آمریکا نیازمند این است که مقامات این کشور قوانین عمومی را در نشست‌های عمومی و علنی به تصویب برسانند و در این رابطه در نشست‌های محرمانه تصمیم‌گیری نکنند.

این گروه اعلام کرده است که برگزاری این نشست محرمانه با توجه به اینکه شرکت کنندگان در آن از احزاب مختلف بوده‌اند، نقض قانون است، اما دادگاه استیناف نیویورک اعلام کرد که در قانون "نشست‌های علنی" هیچ ماده‌ای عنوان نشده که برگزاری چنین نشستی با حضور اعضای احزاب مختلف را منع کند.

 نیویورک در ماه ژوئن سال 2011 با تصویب قانون آزادی ازدواج همجنس‌گرایان بزرگترین و ششمین ایالتی شد که تا آن زمان این قانون را تصویب کرده است.

دادخواست علیه این قانون در ماه ژوئن تحویل دادگاه استیناف نیویورک شده بود که روز گذشته با رأی دادگاه این دادخواست رد شد.      


ویدیو : ازدواج همجنس‌ گرایان قانونی اعلام شد!