ازدواج جورج کلونی، مجرد همیشگی؟! : آیا این فقط جذبه عشق بوده که جورج کلونی ...


آیا این فقط جذبه عشق بوده که جورج کلونی را به ازدواج با امل علم الدین کشانده است؟



تماشاگران امروز - ابوالفضل الله دادی:
آیا این فقط جذبه عشق بوده که جورج کلونی را به ازدواج با امل علم الدین کشانده است؟

جورج مقدس، مجرد همیشگی هالیوود، ناگهان چنان شیفته و شیدای وکیل لبنانی - انگلیسی شد که اختیار از دست داده و عزمش را برای ازدواج با او جزم کرده است. «جورج کلونی» بازیگر مشهور هالیوودی کم کم آماده می شود که جشن ازدواج خود با «امل علم الدین» را در ونیز ایتالیا برگزار کند.

جورج کلونی , جورج کلونی و گلشیفته , افزایش سن ازدواج و مجرد زیستی

با این حال عشق پرشور، علاوه بر حاشیه های آن، پشت پرده هایی نیز دارد. «فیگارو» در مطلبی به حقیقت این ازدواج پر سروصدا پرداخته است. این داستان مردی است که 26 سال - از سال 1988 تا 2014 - جستجو کرد، با زن های مختلفی آشنا شد و سرانجام آنچه اتفاق افتاد، شگفتی بزرگی برای همه بود و بیش از همه برای دخترانی که رویای جورج کلونی را داشتند.

آنچه می دانیم

جورج کلونی شهر ونیز را برای رد و بدل کردن حلقه ازدواج با امل علم الدین انتخاب کرده است. او یکشنبه هفتم سپتامبر در جریان مراسمی در فلورانس ایتالیا این مطلب را اعلام کرد. او برای اولین بار از نحوه آشنایی با امل نیز صحبت کرده است. «من همسر آینده نازنینم را برای اولین بار اینجا در ایتالیا ملاقات کردم و تا دو هفته دیگر و در ونیز با او ازدواج می کنم.»

علاوه بر این «دیلی میل» کارت دعوت مراسمی را منتشر کرد که نشان می داد پدرو مادر امل نیز برای 25 اکتبر از تعدادی از دوستانشان دعوت کرده اند تا در مراسم شامی به مناسبت ازدواج دخترشان شرکت کنند.

آنها قصد دارند این مراسم را در هتل مجللی در یک ساعتی لندن برگزار کنند. پدر و مادر امل 200 نفر را به این مراسم شام دعوت کرده اند که اغلب آنها از لبنان و ایالات متحده خود را به انگلیس و این مراسم خواهند رساند.

آنچه گفته می شود

«نیویورک پست» نوشته است که کلونی 53 ساله روز شنبه 27 سپتامبر در ونیز «بله» را به وکیل 36 ساله خواهد گفت اما منابع دیگری وجود دارند که تاریخ دیگری را پش بینی کرده اند. گفته می شود ازدواج کلونی پنجشنبه 25 یا جمعه 26 سپتامبر برگزار خواهد شد.

محل مراسم ازدواج در هتل «سیپریانی» است. لباس عروس را «سارا برتون» از مزون «الکساندر مک کوئین» طراحی کرده و دوخته است؛ لباسی که بی شباهت به لباس «کیت میدلتون» عروس خانواده سلطنتی انگلیس نیست. آن لباس را نیز سارا برتون طراحی کرده بود اما لباس جورج کلونی طراحی دوستش جورجیو آرمانی است و «راند گربر» شوهر «سیدنی کرافورد»، مانکن آمریکایی شاهد عقد او خواهد بود. گربر مدت هاست به عنوان یکی از دوستان بسیار نزدیک جورج کلونی شناخته می شود.

ازدواج دوم زن با مرد مجرد , دختر مجرد برای ازدواج , جورج کلونی بی خدایی

در بین میهمان های جورج کلونی، «آنجلینا جولی» و «برد پیت» - که به تازگی مراسم عروسی شان را در سکوت خبری برگزار کردند - و «مت دیمون» و همسرش «لوسیانا» شرکت خواهند کرد. با اینحال گویا این عروسی چندان هم برای کلونی خرجی در بر ندارد. نشریه «یو اس ویکلی» نوشته است که پدر و مادر امل براساس سنت شان، پرداخت هزینه های مراسم را برعهده گرفته اند. پدر امل، «رمزی علم الدین» مدرسه بازنشسته دانشگاه آمریکایی بیروت است و مادرش، «باریا علم الدین»، ویراستار روزنامه لبنانی «الحیات» است. آنها مسلمان و دروزی هستند.

آنچه تحلیل می کنند

اگرچه کلونی بارها و بارها سعی کرده نشان دهد که دیوانه وار عاشق همسر وکیلش است اما گویا داستان به همین سادگی ها هم نیست.

شهرت امل حتی تا سازمان ملل هم کشیده شده و به همین دلیل است که بسیاری معتقدند جورج کلونی اهداف دیگری نیز در ازدواجش با این وکیل لبنانی الاصل مسلمان پیگیری می کند.
رسانه های متعددی معتقدند که بخش مهمی از این ازدواج با جاه طلبی های سیاسی کلونی ارتباط دارد. این یک تئوری است که البته نشانه های محکمی برای اثبات آن وجود دارد.

این روزنامه «میرور» بود که برای اولین بار به اهداف سیاسی کلونی پرداخت. در ماه می، این روزنامه نوشت کلونی «آماده است در همان راهی قدم بگذارد که پیش از او آرنولد شوارتزینگر قدم گذاشته بود.» آنها ادعا کردند که کلونی می خواهد فرماندار کالیفرنیا شود. بعد از این بود که رسانه های مختلف دنیا به این مسئله پرداختند.

با این حال در همه مطالب تنها به اطلاعات «منابع ناشناس» و «دوستان نزدیک این زوج» استناد می شود. هر چند علاقه کلونی به سیاست بر هیچکس پوشیده نیست. او اکتبر 2011 در مصاحبه ای با «پاری مچ» درمورد علاقه اش به سیاست حرف زده بود. اینکه جدش شهردار بوده و پدرش نیز برای ورود به سنا، نامزد انتخابات شده است: «من بچه بودم که پدرم فعالیتهای انتخاباتی اش را برای ورود به سنا آغاز کرد.»

علاوه بر این، کلونی ارتباط نزدیکی با دموکرات ها دارد و حتی به عنوان یکی از طرفداران قدیمی باراک اوباما شناخته می شود. اوباما نیز بارها از کلونی به عنوان دوستی نام برده است که «شخصیت فوق العاده ای» دارد. از طرفی فعالیت های کلونی پس از 11 سپتامبر، توفان کاترینا، زلزله هائیتی، و دارفور نمونه ای از تلاش هایش در این زمینه است. او حتی سال 2012 و در جریان اعتراض جلوی سفارت سودان بازداشت هم شد. پس می شود مشکوک بود که کلونی عزم خود را جزم کرده است تا به کاخ سفید برسد.

کلونی در جواب خبرنگار «تلگراف» که 3 ماه پیش در این مورد از او سوال کرده بود، گفت: «ببینید، کسی به کاخ سفید می رسد که از بقیه باهوش تر است. من الان هم یک کار فوق العاده دارم و بنابراین علاقه ای به این سمت ندارم.» اما از زمانی که او نامزدی اش با امل را اعلام کرده است، دوباره بحث ها در مورد آینده او در سیاست آمریکا بالا گرفته است.

او مطمئن است که هیچ کس در آمریکا یک مرد مجرد را در رأس دولت نخواهد پذیرفت حتی اگر جورج کلونی باشد!


ویدیو : ازدواج جورج کلونی، مجرد همیشگی؟!