ازدواج آسان با "80 میلیارد ریال"!/ شناسایی 1500 مالباخته تاکنون : فرمانده انتظامی ...



ازدواج آسان , کانون ازدواج آسان , تالارهای ازدواج آسان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی در قالب "کانون ازدواج آسان"و دستگیری متهم اصلی این پرنده در زاهدان خبر داد.

ازدواج آسان با به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار"حسین رحیمی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با تاسیس موسسه ای تحت عنوان"کانون ازدواج آسان"با ثبت نام از شهروندان برای پرداخت وام ازدواج ،تحویل خودرو و اعزام به عتبات عالیات از آنان پول دریافت ولی به تعهدات خود عمل نکرده است ،کاراگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از پایش اطلاعاتی و بررسی های میدانی دریافتند که موسسه "کانون ازدواج آسان "فاقد هرگونه مجوز قانونی برای تاسیس و ارائه خدمات شهروندان بوده است و با هماهنگی مراجع قضائی، تلاش های پلیس برای شناسایی و دستگیری مسئول این موسسه آغاز شد.

سردار رحیمی تصریح کرد:کاراگاهان پلیس با اقدامات گسترده تخصصی و شبانه روزی متهم اصلی پرونده را در شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به تاسیس غیرقانونی موسسه "کانون ازدواج آسان"و کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:با تشکیل این پرونده تعداد 1500 نفر از شهروندانی که با ثبت نام در این موسسه از آنها کلاهبرداری شده بود ، شناسایی شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : ازدواج آسان با "80 میلیارد ریال"!/ شناسایی 1500 مالباخته تاکنون