ارژنگ امیرفضلی: نمی‌دانم ناراحت باشم یا نه! : ارژنگ امیرفضلی درباره اینکه چرا ...


ارژنگ امیرفضلی درباره اینکه چرا دیگر در سریال‌ها، خصوصا در سریال‌های مناسبتی تلویزیون حضور ندارد؟ گفت: آنقدر دست در بازیگری زیاد شده که نمی‌دانم باید از عدم حضورم در تلویزیون خوشحال باشم یا ناراحت؟! خبرگزاری ایسنا: ارژنگ امیرفضلی درباره اینکه چرا دیگر در سریال‌ها، خصوصا در سریال‌های مناسبتی تلویزیون حضور ندارد؟ گفت: آنقدر دست در بازیگری زیاد شده که نمی‌دانم باید از عدم حضورم در تلویزیون خوشحال باشم یا ناراحت؟!

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با بیان اینکه مردم به او همواره لطف دارند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه به من لطف دارند و من از این بابت خوشحالم اما اینکه چرا خیلی مثل گذشته در تلویزیون حضور ندارم به این دلیل این است که پیشنهادی برای تلویزیون ندارم و معتقدم آنقدر تعداد بازیگر جدید در تلویزیون بالا رفته و دست در این حرفه زیاد شده است که دیگر بازیگران قدیمی‌تر چندان در تلویزیون حضور ندارند.

وی سپس اظهار کرد: بازیگری هستم که از تلویزیون به سینما رفتم و اگر هم در حال حاضر در تلویزیون کار نمی‌کنم و مشغول کار سینمایی هستم، به این دلیل است که پیشنهادی ندارم وگرنه عرقی به سینما ندارم و هر کجا که کار باشد همان جا هستم. اگر هم در تلویزیون پیشنهادی باشد قطعا می‌پذیرم.

امیرفضلی در ادامه با بیان اینکه خیلی وقت است تلویزیون تماشا نکرده است، یادآور شد: خیلی فرصت تماشای تلویزیون را ندارم و بیشتر درگیر کار سینمایی‌ام هستم اما آنچه که از مردم می‌شنوم به نظر می‌رسد مردم مثل گذشته خیلی سریال نمی‌بینند که شاید دلیل این امر این است که کیفیت کارها آنچنان بالا نیست که بیننده را جذب کند.

بازیگر سریال‌های «ساعت خوش»، «شمس‌العماره»، «گلهای 77»، «تبریز درمه» و «خانه اجاره‌ای» در پایان گفت: «چهار اصفهانی در بغداد» عنوان جدیدترین کار سینمایی‌ام است که این روزها مشغول آن هستم. این فیلم به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان تهیه می‌شود.

ارژنگ امیرفضلی به عنوان بازیگر طنز، اغلب در سریال‌های مهران مدیری حضور داشته است. وی علاوه بر سریال‌های نام برده شده در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری همچون «قرارگاه مسکونی»، «تهران پلاک یک»، «همه خانواده من» و همچنین در فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها»، «محاکمه در خیابان»، «دو خواهر»، «شام عروسی»، «شارلاتان» و «الو الو من جوجوام» ایفای نقش داشته است.

سریال طنز «چمدان» به کارگردانی خسرو ملکان آخرین کار تلویزیونی امیرفضلی بود که ماه رمضان سال 91 از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت.


ویدیو : ارژنگ امیرفضلی: نمی‌دانم ناراحت باشم یا نه!